Van der Valk Hotel Utrecht
  • Roomservice
US$ 140*
US$ 99*
  • Restaurant
Holiday Inn Express Utrecht - Papendorp(Utrecht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 94*
US$ 124*
US$ 110*
Priceline
  • Restaurant
Ibis Utrecht(Utrecht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 93*
  • Gratis parkeren
Hotel Mitland(Utrecht)
US$ 117*
US$ 112*
  • Zwembad
Star Lodge Hotels(Utrecht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 92*
  • Inclusief ontbijt
Carlton President(Utrecht)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 133*
US$ 124*
Agoda.com
US$ 230*
  • Zwembad
27 februari 2018 beoordeeld

Na veel Valk hotels bezocht te hebben is dit een absolute topper! Zeer mooie kamer, prima onderhouden.
Uitzonderlijk vriendelijk personeel. We hebben er zeer lekker gegeten, de borden waren zeer decoratief afgewerkt.
De ondergrondse parking liet ook niets te wensen over, heel netjes en veilig afgesloten. Je kan rechtstreeks van de garage-parking met de lift naar de kamers,zonder poespas.
Het verkeer kon je zien maar niet horen, wij gaan zeker terug.

Verbleef: februari 2018
26 februari 2018 beoordeeld

Wij verbleven 2 nachten in dit fantastische hotel. Alles klopt hier, vanaf de parkeerkelder tot het zwembad op de 20-ste etage. Ruime kamers met gemakkelijke stoelen. Het 3-gangen diner was smakelijk met een bijbehoren fles rode wijn. De bar is ruim en men schenkt een lekker biertje. Kortom, een hotel om vaak naar terug te keren.

Verbleef: februari 2018
25 februari 2018 beoordeeld

Wij mochten 2 nachten slapen in het nieuwe Van der Valk Hotel Utrecht. Dit was een geweldige ervaring. Het hotel heeft een enorme parkeerkelder, daarna kom je in een ruime lobby. Een vriendelijke medewerkster overhandigt je kamerleutels en de reis naar boven kan beginnen. Het hotel telt 20 etages en op 60 meter hoogte kan je zwemmen. Een overweldigde ervaring om hier te zwemmen. De kamer is ruim en schoon en het bed prima. Ontbijt volgens de Van der Valk norm uitgebreid en het diner vol smaak. Kortom, een tophotel op een perfectie locatie. Wij komen binnenkort weer terug.

Kamertip: Vraag een kamer op één van de bovenste etages.
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
25 februari 2018 beoordeeld

Mooi nieuw hotel aan de rand van Utrecht vlak aan de A2 gelegen waardoor goed bereikbaar. Met auto ben je bovendien in 10 minuten in centrum van Utrecht. Er is een ondergrondse ruime parkeergarage (8 euro per dag) die in directe verbinding staat met ingang hotel.
De ontvangst is vriendelijk en efficient. Personeel is behulpzaam, vriendelijke en komt professioneel over.
De kamers zijn, zoals bij alle nieuwe van der Valk hotels, zeer ruim en aparte badkamer en WC. Bed is uitstekend. WIFI is gratis en OK. Kamer heeft bureau en goede prettig zittende stoel om aan te werken.
Ontbijt is prima van kwaliteit.

Kamertip: De standaard kamer is al vrij luxe.
  • Verbleef: februari 2018, reisde voor zaken
21 februari 2018 beoordeeld

Na al eens in Houten te hebben geslapen vonden we het tijd om eens het nieuwe hotel in Utrecht uit te proberen. De locatie is alvast goed, makkelijk bereikbaar vanaf de autosnelweg en je bent in een 10tal minuten in het centrum van Utrecht. Ernaast bevind zich een soort woonboulevard met tal van meubel/slaap/keukenwinkels en de IKEA.

Parkeren doe je ondergronds, van daaruit wandel je meteen binnen in de mooie moderne lobby van het hotel. Onze kamer bevond zich op het 11e verdiep ( van de 20). We hadden hier een mooi uitzicht, hotel Houten was zelfs zichtbaar, maar vooral de stilte viel op, wij waren gelegen aan de autosnelwegkant, maar hier was totaal niks van te merken.

De kamers zijn mooi en modern aangekleed, met zoals in vele Van der Valks een prachtige badkamer. Onze confort kamer was zelfs al uitgerust met een bubbelbad.

Er hangt ook een mooie 49 inch LG tv voor de mensen die s'avonds nog naar tv willen kijken.

Over het ontbijt kan ik niet beoordelen, wij hadden ervoor gekozen om up te graden naar de brunch die zeker in orde was.

Jammer genoeg hebben we niet kunnen genieten van het zwembad op het 20e verdiep, door file onderweg waren we te laat aangekomen om hier nog op ons gemak gebruik van kunnen te maken, bij een volgend bezoek wordt dit zeker niet overgeslagen.

Conclusie: alweer een geslaagde Van der Valk ervaring, dit nieuwe hotel voldeed zeker aan onze verwachtingen en is een aanrader. Misschien tot nog eens

• Verbleef: februari 2018, reisde met een partner