“Grote porties”

Ritos Utrecht
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 359 van 818 Restaurants in Utrecht
15 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De pokebowls zijn goed gevuld en de porties zijn erg groot. Als je besluit het daar op te eten moet je niet rekenen op veel ruimte of een gezellige sfeer, de meeste ruimte wordt in beslag genomen door thuisbezorgers en hun bepakking. Niet erg, want ze verpakken de maaltijden goed zodat je deze prima mee kan nemen. De prijzen zijn niet heel laag, maar je krijgt wel waar voor je geld.

Datum van bezoek: februari 2019

27 december 2018 beoordeeld

Het zaakje oogt als een el cheapo cafetaria en de bezorgers lopen in en uit, maar het personeel is uitermate vriendelijk en het concept van het zelf kunnen samenstellen van zowel de bowls als de burritos betekent dat er voor elk wat wils is.
De gebruikte ingrediënten zijn vers en zeer smakelijk. Een aanrader voor een 'snelle' maar gezonde hap of laat het thuis bezorgen!

Datum van bezoek: december 2018
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bezorging.
Helaas werken er mensen die het grappig vinden om als reactie op de opmerking "geen jalapenos op mijn burrito svp" vervolgens een overdreven volle hand jalapenos in mijn al veel te dure burrito te stoppen. Kon er niet bepaald om lachen.

Datum van bezoek: oktober 2018
13 augustus 2018 beoordeeld

Aangezien ben ik fietskoerier, ken ik meeste restaurant in Utrecht. Ritos is een van mijn restaurant. Ik zou graag wekelijks bij Ritos eten. Burritos met beef, rijst, sla en guardient is supergoed.

Datum van bezoek: augustus 2018
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik hou van sushibowls. De smaak is goed en wat ik zo fijn vind aan ritos is dat ze ook warme dingen aanbieden. Een minder punt is dat er een smaakversterker inzit (ik denk vitsin). Ik was de hele dag dorstig..

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Ritos Utrecht bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

Doorn, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Ritos Utrecht geweest? Deel je ervaringen!