“Lekkere Pokébowls en sushiburritos”
Beoordeling van Ritos Utrecht

Ritos Utrecht
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 359 van 817 Restaurants in Utrecht
27 december 2018 beoordeeld

Het zaakje oogt als een el cheapo cafetaria en de bezorgers lopen in en uit, maar het personeel is uitermate vriendelijk en het concept van het zelf kunnen samenstellen van zowel de bowls als de burritos betekent dat er voor elk wat wils is.
De gebruikte ingrediënten zijn vers en zeer smakelijk. Een aanrader voor een 'snelle' maar gezonde hap of laat het thuis bezorgen!

Datum van bezoek: december 2018

22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Snelle bezorging.
Helaas werken er mensen die het grappig vinden om als reactie op de opmerking "geen jalapenos op mijn burrito svp" vervolgens een overdreven volle hand jalapenos in mijn al veel te dure burrito te stoppen. Kon er niet bepaald om lachen.

Datum van bezoek: oktober 2018
13 augustus 2018 beoordeeld

Aangezien ben ik fietskoerier, ken ik meeste restaurant in Utrecht. Ritos is een van mijn restaurant. Ik zou graag wekelijks bij Ritos eten. Burritos met beef, rijst, sla en guardient is supergoed.

Datum van bezoek: augustus 2018
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik hou van sushibowls. De smaak is goed en wat ik zo fijn vind aan ritos is dat ze ook warme dingen aanbieden. Een minder punt is dat er een smaakversterker inzit (ik denk vitsin). Ik was de hele dag dorstig..

Datum van bezoek: september 2017
22 juni 2017 beoordeeld

Ik heb ondertussen meerder Poke bowls geproefd in zowel Utrecht als Amsterdam en Ritos is echt veruit mijn favoriet!! Prijs is vaak lager dan in andere poke restaurants terwijl je meer en lekkerdere toppings krijgt.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Ritos Utrecht bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

Doorn, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Ritos Utrecht geweest? Deel je ervaringen!