TripAdvisor
Inbox
Zoeken
Hoogtepunten uit beoordelingen
Genieten van de film.

Fijne stoelen, mooi beeld, goed geluid, door oplopende vloer geen hinder in het zicht naar het ... meer lezen

1 week geleden beoordeeld
hetty2019
Beeld goed, stoelen goed

Alles aan Kinepolis Jaarbeurs is qua filmbeleving eigenlijk goed. De stoelen, de zalen, het beeld ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld

Populaire tours & activiteiten in en om Utrecht
vanaf US$ 13,64
Meer info
Beoordeeld op 13 juli 2019 via mobiele applicatie

Met de trein naar Utrecht om een bezoek te brengen aan Kinepolis en dat was uitstekend.

Op circa 10 minuten loopafstand van het CS staat deze mega bioscoop. Mooie entree en een vriendelijke ontvangst.
We hadden Cosy Seats geboekt en dat is zeer goed bevallen. Een eigen kapstokje, ruimere stoelen en niet direct iemand naast je. Absoluut de meerprijs waard!
Beeld en geluid ook dik in orde.

Kortom: een zeer geslaagd bezoek. We komen graag nog eens terug.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 10 juli 2019

Kinepolis heeft veruit het beste beeld, en de beste stoelen in Utrecht als je voor pure kwaliteit gaat. Het mist misschien de sfeer van een kleine indie bioscoop, maar voor de grote films is dit waar je moet zijn.

Kaarten bestellen is makkelijk, de prijs is redelijk, maar in Utrecht geen alternatief van dit kaliber. Grootste probleem is het niet hebben van een unlimited card/abonnement.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 26 juni 2019 via mobiele applicatie

Kinepolis bij de Jaarbeurs is een fijne bioscoop. Grote zalen met lekkere stoelen en airco. Parkeren is gratis als je de bioscoop bezoekt. Top!

Beoordeeld op 6 juni 2019 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik zijn 18 jaar oud en wilde gezellig naar de film John Wick, een 16+ film.

Mijn vriendin was haar ID vergeten. Foto van haar legitimatie en een bankpas laten zien. Dit was niet goed genoeg. Ze zou haar foto vervalst hebben..

Te gek voor woorden. Tip voor de werknemers: niet zo onmenselijk doen joh.

Beoordeeld op 6 juni 2019 via mobiele applicatie

Wat een top ervaring! Hoe sneu voor de film rocketman en voor Kinepolis ook, maar ik voelde me een miljonair. We hadden kaartjes voor de film van 16.15 uur op dinsdag en we waren de enige bezoekers in zaal 12.(575 plaatsen mogelijk) Prachtig geluid, niet te hard, fantastische surround, mooi groot scherm met een fabuleuze resolutie, en ik kon dus de liedjes uit volle borst meeblèren. Een indrukwekkende ervaring die ik iedereen gun.