“Best pizza’s in town”

De Pizzabakkers Nachtegaalstraat
Geclassificeerd als nr. 92 van 751 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Wij zijn De Pizzabakkers. Onze ambachtelijke pizza’s worden gebakken in Italiaanse houtovens, zijn belegd met uitsluitend verse ingrediënten die we zo veel mogelijk kopen van ambachtelijke , kleine producenten. Onze worsten en hammen komen van familiebedrijven in Toscane. Voor bij de pizza: frisse salades. Voor na de pizza: huisgemaakte Italiaanse toetjes. Bubbels worden meestal geassocieerd met luxe, maar in Italië is prosecco een pretentieloos drankje. Wij hebben een frizzante en een spumante op de kaart en we maken er lekkere cocktails mee zoals scroppino, hugo en Apérol spritz.
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verschillende pizzeria’s geprobeerd in Utrecht, maar de pizzabakkers blijft favoriet! Meerdere keren geweest en iedere keer goede kwaliteit. Pizza’s zijn met zorg bereid, goed belegd en lekker dun en krokant (en niet vet!). Ook de tiramisu is hier een echte aanrader.

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De pizza’s zijn perfect: knapperig, dun, goed belegd en een mooi formaat. Om je vingers bij af te likken ;) De bruschetta die we vooraf namen was ook heerlijk en de desserts (tiramisu en calzone met chocola) waren ook super lekker. Naast het lekkere eten is de bediening ook nog eens heel erg vriendelijk, is het restaurant leuk ingericht en heeft het een (klein) zonnig terras. Oja, de prijzen zijn ook nog eens fijn. Top!

20 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben een gezellige avond gehad met goed eten! Nette prijzen en heel lekker gegeten. Verschil werd gemaakt door de leuke service van de jongen die ons bediende.

24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren nog laat een tafeltje gereserveerd. Kwamenn om 20.45 aan. Hele zaak vol. Tafel werd ons aangewezen. Gezellig drukke sfeer. Niet te lawaaierig. Eenvoudige inrichting maar we zaten prima. Maar dan het leukste. Het eten was een feestje. Heerlijke antipasta van goede producten. Heerlijke vitella tonato, kokkeltjes in olie met knoflook en nog een aantal andere hapjes, aanrader! Pizza waren erg lekker. In lange tijd niet zo’n lekkere pizza gegeten in Utrecht. Wijn was lekker. Als afsluiter tiramissu met koffie. Prima. Hier gaan we vaker terugkomen. Bediening zeer vriendelijk. Hele avond was een enorme verassing.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier kun je zo’n lekkere pizza’s eten!! Maar ook de toetjes en de drankje zijn top.
De sfeer is gezellig en de bediening vriendelijk..het is zeker in het weekend vaak druk dus zelf bel ik altijd even om te reserveren!

Reizigers die De Pizzabakkers Nachtegaalstraat bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In De Pizzabakkers Nachtegaalstraat geweest? Deel je ervaringen!