“Lekker bakkie”

Geclassificeerd als nr. 27 van 817 Restaurants in Utrecht
Dineropties: Ontbijt
Dineropties: Ontbijt
24 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was koud buiten en het warme welkom was heerlijk. Lekkere chocolademelk gedronken. En wel van losse chocoladestukjes. Heerlijke stuk cheesecake erbij. Een genot zo tijdens de winterkou. Voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: januari 2019

16 oktober 2018 beoordeeld

aardige bediening, constante kwaliteit , heerlijke bagels maar ... noem bagels geen tosti's erg verwarrend .

Datum van bezoek: september 2018
4 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kom hier alleen voor de cappuccino, de rest is eigenlijk bijzaak, al moet ik toegeven me per keer meer te ergeren aan de mannelijke bediening (de meiden zijn prima).
Iedere dag drink ik ergens in Europa rond 11 uur een cappuccino en bij deze Bagels & Beans is de kwaliteit bovengemiddeld goed (en bovendien constant, zonder negatieve uitschieters). Op de leestafel liggen voldoende kranten, al zou de NYT niet misstaan, gelet op de vele buitenlandse gasten. Helaas liggen ze doorgaans als oud papier op tafel omdat de (mannelijke) bediening het drukker heeft met elkaar en (vooral) zichzelf.

Datum van bezoek: juni 2018
3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke zaak, heerlijke broodjes met lekker beleg. Ideaal om je dagje Utrecht te beginnen met een broodje en kop koffie. Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: januari 2018
11 juli 2017 beoordeeld

Super leuk concept, heerlijke bagels en gezellige, ongedwongen sfeer.
De moeite om te stoppen voor enkel een koffie maar zeker ook voor de lunchbreak.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Bagels & Beans bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Bagels & Beans geweest? Deel je ervaringen!