“Hamburger of carrotburger: allebei reuze smakelijk”

Ellis Gourmet Burger Utrecht
Geclassificeerd als nr. 302 van 760 Restaurants in Utrecht
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras onder de parasol lekker ontspannen genieten van een Classic hamburger met frieten en een Crazy Red Veggie burger met frieten: allebei prima klaargemaakt en gepresenteerd, heerlijk gewoon.

25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een dagje Utrecht heerlijk vegetarische gegeten. Vriendelijk personeel. De keuze wat betreft vegetarische gerechten is prima, maar ook voor de vleeseters is er genoeg keuze. Een sidedish zit bij de burger inbegrepen. Medewerker had even naar eventueel nagerecht mogen informeren, maar smaak van gerechten was prima. Leuke sfeer!

11 november 2017 beoordeeld

In Utrecht een Ellis Gourmet Burger ontdekt. Na veel goede ervaringen in Belgie twijfelden we geen moment. Wederom weer een smakelijke presentatie en smullen geblazen. De bediening liet geen steek vallen. Kortom: een aanrader.

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een tijdje rondstruinen door de prachtige straten van Utrecht om een eettentje te scoren vonden we 'Ellis'. Ik had berenhonger en zin in een lekkere cheeseburger. Nou, lekker was die zeker. Daarbij was de bediening supervriendelijk, heerlijk gegeten, uitzonderlijk lekker lava cackje gehad, kortom een echte aanrader voor de 'gourmet' onder ons;)

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en super frietjes! Goede bediening en je kunt er eten zonder te reserveren. Zeker een aanrader!

Reizigers die Ellis Gourmet Burger Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province
Utrecht, Utrecht Province

In Ellis Gourmet Burger Utrecht geweest? Deel je ervaringen!