“Lekker eten, verschrikkelijk traag”
Beoordeling van Instock Utrecht

Instock Utrecht
Geclassificeerd als nr. 94 van 817 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Bij Instock restaurant Utrecht creëren onze koks de meest heerlijke gerechten van onverkocht voedsel! Zij stellen telkens weer een verrassend menu samen op basis van de oogst die er binnenkomt. Deze vind je op ons krijtbord in het restaurant. Geen uitgebreid keuzemenu, maar de gerechten gewoon op je af laten komen. Zo wordt een bruine banaan bijvoorbeeld bananenijs en een vierkante spruit ineens kimchi voor bij je burger. Eet je geen vlees of vis? Geen probleem: we hebben altijd een vegetarische optie! Ook kun je altijd van tevoren andere dieetwensen aangeven; onze koks houden hier graag rekening mee. Onze gerechten bestaan gemiddeld voor 80 procent uit producten die anders waren verspild. De overige 20 procent is bijvoorbeeld olijfolie of zuivel, die we moeten bijkopen. We redden trouwens geen producten die al over datum zijn, vanwege de wetgeving over voedselveiligheid. ALLEEN PIN/CREDIT CARD BETALING
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker, maar de bediening verschrikkelijk slecht. Tussen elke gang zat steeds ongeveer 45 minuten. Ook is ons na het eerste drankje niet meer gevraagd of we wat wilden drinken en werd de tafel niet netjes leeggehaald.

Een leuk initiatief, alleen de horecavaardigheden laten te wensen over.

Datum van bezoek: april 2019

16 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag aangenaam verrast door Instock. Via TripAdvisor geboekt en niet een bewuste keuze gemaakt voor het thema ‘geen voedsel verspillen’. Prima gegeten en aardige bediening. Beetje huiskamer gevoel. Parkeren ook gemakkelijk aan de Vleutenseweg.

Datum van bezoek: januari 2019
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de 2e keer gegeten bij instock in Utrecht. Wederom een 4 gangen diner met bijzondere producten. Waar de vorige keer het mosterd ijs erg lekker was, viel dit keer het stoofvlees op.
Naast het mooie concept, het lekkere eten en de prima biertjes, viel ook de vriendelijke en attente bediening op.

Kortom reden genoeg om terug te gaan.

Datum van bezoek: november 2018
25 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren nieuwsgietig geworden naar dit bijzondere restaurant dat eten redt van “ het weggooien”. Het oand is mooi, gezellig ingericht! De bediening gastvrij en relaxt( geen opgeprikte boel!). En het eten is culinair van een hoogstandje! Mooi opgemaakte borden. Hele originele kaart met voor elk wat wils. Elk gerecht heeft een kleur. Ik at bv rood, rose, goud en oranje. De borden waren heel mooi opgemaakt. Echt een avondje uit! Ps neem drietjes! Ook heel lekker!

Datum van bezoek: november 2018
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het concept is top. Eten is lekker. Helaas is er soms enige moeite om rekening te houden met allergieën en natuurlijk beperkte keus. Maar voor zover ze kunnen proberen ze aan allergieën te houden. In 1 woord. Top, leuk en een ervaring rijker.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Instock Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Instock Utrecht geweest? Deel je ervaringen!