“Erg goed (gered) eten en bier”
Beoordeling van Instock Utrecht

Instock Utrecht
Geclassificeerd als nr. 93 van 817 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Bij Instock restaurant Utrecht creëren onze koks de meest heerlijke gerechten van onverkocht voedsel! Zij stellen telkens weer een verrassend menu samen op basis van de oogst die er binnenkomt. Deze vind je op ons krijtbord in het restaurant. Geen uitgebreid keuzemenu, maar de gerechten gewoon op je af laten komen. Zo wordt een bruine banaan bijvoorbeeld bananenijs en een vierkante spruit ineens kimchi voor bij je burger. Eet je geen vlees of vis? Geen probleem: we hebben altijd een vegetarische optie! Ook kun je altijd van tevoren andere dieetwensen aangeven; onze koks houden hier graag rekening mee. Onze gerechten bestaan gemiddeld voor 80 procent uit producten die anders waren verspild. De overige 20 procent is bijvoorbeeld olijfolie of zuivel, die we moeten bijkopen. We redden trouwens geen producten die al over datum zijn, vanwege de wetgeving over voedselveiligheid. ALLEEN PIN/CREDIT CARD BETALING
29 april 2018 beoordeeld

Een gezellig restaurantje waar men hun best doet voedingsmiddelen te serveren die anders zouden zijn weggeworpen. De gerechten zijn erg goed van smaak en zien er ook heel mooi uit. Niets wekt de indruk dat het gered is. Daarnaast is de prijs voor het viergangenmenu niet verkeerd.

De eigen bieren (bammetjes en piepers) zijn ook erg goed. De laatste is gemaakt van aardappels. Prima te drinken.

Ook de vegetarische gerechten zijn goed.

Minpunt: het uitserveren duurt lang.

Datum van bezoek: april 2018

9 april 2018 beoordeeld

Sympatiek idee: koken met de restanten van de supermarkt. De kromme komkommer, de avocado met een plekje etc.
Bij Instock maken ze er smakelijke gerechten van met verrassende elementen.

Datum van bezoek: april 2018
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Inmiddels heb ik een aantal keren geluncht bij InStock en ook al een paar keer gedineerd. Iedere keer staat er een smakelijke verrassing voor je neus! Echt heel knap hoe van gered voedsel zulke culinaire hoogstandjes worden gemaakt! Daarnaast is het ook erg gezellig ingericht en is het personeel erg vriendelijk. Snel weer wat voedsel redden!

Datum van bezoek: december 2017
31 januari 2018 beoordeeld

Bij Instock worden etenswaren die niet door een supermarkt verkocht worden (afwijkende kleur of vorm, tegen houdbaarheidsdatum) gebruikt om heerlijke gerechten van te bereiden. De keuze bestaat uit 3 of 4 gangen menu (24,50/29,50) bereid uit producten die op dat moment "in stock" zijn. Ons 4 gangen menu bestond uit resp.: Bier Bouillon; Veggie Croquette, Rode Wijn Stoof en Tartelette. Allen verrassend en heel lekker. Wij vonden de vegetarische kroket, met de heerlijke dressings, het lekkerst, onmiddellijk gevolgd door het kleurrijke, oogstrelende dessert. Porties waren voldoende voor ons, geen resten overgebleven.
De volgende keer gaan we met de bus om ook de bijzondere bieren te kunnen proeven.
Onze conclusie: een avond om -bij Instock- te herhalen.

De inrichting is modern en mooi.
Enige minpuntje vonden wij, dat het er wat luidruchtig was.

Datum van bezoek: januari 2018
27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na mijn zeer positieve ervaring bij Instock Amsterdam met het gezin naar de vestiging in Utrecht.
Vanavond viel t een beetje tegen. Voor de biersoep hebben we allemaal de zoutpot gehanteerd, de vegatrische kroket was lekker de picalliy echt te zuur, hoofdgerecht was smakelijk en het toetje erg lekker.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Instock Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Instock Utrecht geweest? Deel je ervaringen!