“Goed concept, lekker eten”
Beoordeling van Instock Utrecht

Instock Utrecht
Een tafel reserveren
wo 26-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 92 van 830 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: Bij Instock restaurant Utrecht creëren onze koks de meest heerlijke gerechten van onverkocht voedsel! Zij stellen telkens weer een verrassend menu samen op basis van de oogst die er binnenkomt. Deze vind je op ons krijtbord in het restaurant. Geen uitgebreid keuzemenu, maar de gerechten gewoon op je af laten komen. Zo wordt een bruine banaan bijvoorbeeld bananenijs en een vierkante spruit ineens kimchi voor bij je burger. Eet je geen vlees of vis? Geen probleem: we hebben altijd een vegetarische optie! Ook kun je altijd van tevoren andere dieetwensen aangeven; onze koks houden hier graag rekening mee. Onze gerechten bestaan gemiddeld voor 80 procent uit producten die anders waren verspild. De overige 20 procent is bijvoorbeeld olijfolie of zuivel, die we moeten bijkopen. We redden trouwens geen producten die al over datum zijn, vanwege de wetgeving over voedselveiligheid. ALLEEN PIN/CREDIT CARD BETALING
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi en duurzaam concept. Lekker gegeten, maar de porties vond ik aan de kleine kant. Aparte smaakcombinaties. Goede sfeer en vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: februari 2017

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden hier leuk gegeten. Mooi restaurant, met een zeer goed en duurzaam concept. Bediening was ook bijzonder aardig.

Alleen viel het eten ons enigszins tegen. Het voorgerecht (soep) en tussengerecht (risotto) was echt niks bijzonders en zelfs lafjes qua smaak. Het hoofdgerecht was daarentegen erg lekker en zeer goed. De porties hadden wel ook iets groter gekund, zelfs de dames in ons gezelschap vonden dit. We hebben niet weinig gedronken, maar zeker niet excessief met 6 man (waarvan 2 Bobs), toch € 300 kwijt wat ik zelf qua value for money toch behoorlijk fors vond.

Datum van bezoek: december 2017
21 november 2017 beoordeeld

Ik ben 20 november voor het eerst hier gaan eten en dat is me erg goed bevallen. Het eten was culinair, goed bereid en vol van smaak. De bediening was vriendelijk en we kregen zelfs nog wat fruit mee naar huis. Leuk!

Datum van bezoek: november 2017
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is prachtig klaar gemaakt. Dit zelfs met de duurzame gedachten: eten weggooien is zonde! In samenwerking met de supermarkt, nemen zij overtollige producten over en verwerken deze tot een heerlijk gerecht met een mooie gedachten daar achter. Keuze is beperkt, maar zeker de moeite waard.

Datum van bezoek: november 2017
26 oktober 2017 beoordeeld

Lekker in het zonnetje gezeten in de achtertuin met huisgemaakte biertjes en burritos. De gemoedelijke sfeer samen met goed eten maakt dit een perfect plekje om te zitten. Aan de achterkant zit je ook niet aan de doorgaande weg waardoor het lekker rustig zit.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Instock Utrecht bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Instock Utrecht geweest? Deel je ervaringen!