“Prima eten en drinken”
Beoordeling van Restaurant De Kleine Parade

Restaurant De Kleine Parade
Geclassificeerd als nr. 161 van 830 Restaurants in Utrecht
2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas menu genomen met een groep. Erg lekker en prima ingespeeld op de diverse dieet wensen in de groep. Bediening goed. Zaak zit lekker vol en zit in een zeer leuk straatje. Top.

Datum van bezoek: november 2018

26 oktober 2018 beoordeeld

Gezellig en intiem restaurant in een smal straatje in de de binnenstad van Utrecht. Het personeel is uiterst vriendelijk en denkt goed met haar gasten mee (allergieën / zwangerschap). Genoten van diverse kleine gerechten (Zeebaars, Parelhoen, Gamba's en Black Angus). De frites van zoete aardappel met truffel mayo is echt een topper.

Bedankt voor de goede zorgen (afgelopen zaterdag). Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: oktober 2018
20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel wat graag helpt bij het maken van keuzes in zowel eten als drinken. Bij het uitserveren van de borden wordt duidelijk uitgelegd wat er op het bordje ligt. Het eten was voortreffelijk bereid en er worden zeer lekkere zoete aardappelfrietjes bij geserveerd. Enige nadeel was de akoestiek in de zaak, één kakafonie van geluid!

Datum van bezoek: oktober 2018
6 oktober 2018 beoordeeld

Voor de 2e keer hier gegeten. We waren vroeg maar dat was geen probleem. De uitleg over de kaart en mogelijkheden werd aan tafel goed gebracht. Heerlijk glas wijn en een mooi biertje besteld in overleg met de bediening.
We hebben lang gewacht, bewust, met bestellen. Helaas waren er geen zoete aardappelfrietjes werd ons meegedeeld bij de bestelling. Dan maar gewone frietjes. Wij hebben ongeveer 3 gerechtjes gekozen en gedeeld. Wilden graag over op een andere wijn. De bediening en wij twijfelden. Daar werd niet moeilijk over gedaan. Van beide wijnsoorten een proefglas ontvangen. Keuze werd daardoor eenvoudig en persoonlijk. Top!! Tijdens het eten zagen we helaas op tafel bij de buren wel frites van zoete aardappel. Dat vonden we erg jammer. Verder hebben we alleen maar genoten van de plek, de bediening, het eten en drinken. De moeite waard dus.

Datum van bezoek: september 2018
13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier op vrijdagavond gegeten. Erg gezellige plek in een sfeervolle steeg. Vriendelijke bediening. We hadden onder andere de kleine parade plank, welke lekker was maar niet geweldig. De gerechtjes die we los bestelden waren echter allemaal erg goed op smaak en verrassende combinaties. Aanraders: burrata, coquilles en de geitenkaascreme met vijgen. Ook de kaasplank achteraf was erg lekker: 1 is genoeg voor met z’n tweeen! Prijs gemiddeld.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Restaurant De Kleine Parade bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Restaurant De Kleine Parade geweest? Deel je ervaringen!