“Lekker”

Frites Atelier
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 5 van 16 Snelle hap in Utrecht
23 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk idee! Een luxe frietje met lekkere mayonaises met een twist. Enige nadeel is dat er niet veel zitplek is

Datum van bezoek: mei 2019
FritesAtelier, Public Relations Manager van Frites Atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Hi Vincent, dank voor het delen van je mening en voor de mooie woorden. Het klopt inderdaad dat er bij ons helaas niet zo veel zitplek is... Toch zien we je graag nog eens terug bij ons Fties Atelier.

20 mei 2019 beoordeeld

Het eten is perfect goed op smaak bediening is ook perfect echt een aanrader om heen te gaan als je wilt eten

Datum van bezoek: mei 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant
FritesAtelier, Public Relations Manager van Frites Atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2019

Dank voor de mooie woorden. Graag tot ziens.

10 mei 2019 beoordeeld

Een frietje met may dat is te verkrijgen dit kost overigens jawel 5 euro en dat is best veel geld voor een bakje friet. Is het die 5 euro waard dat ligt natuurlijk bij iedereen aan zich zelf heb je het er voor over. Het blijft friet.......

Datum van bezoek: mei 2019
FritesAtelier, Public Relations Manager van Frites Atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 mei 2019

Dank voor het delen van je feedback. Ondanks dat je het wellicht prijzig vond hopen we toch dat je lekker hebt gegeten en hopen we je wellicht nog eens terug te zien in ons Frites Atelier!

28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op Koningsdag in Utrecht beland, en als ware frietliefhebber erg benieuwd naar de frites van Sergio Herman. Gekozen voor de Indo Super Hero(patat met eigengemaakte saté).
Het smaakt. Maar, uiteindelijk blijft patat, patat. M.i. is het de 8 euro niet helemaal waard. Er is een grens aan wat je als topkok nog kan toevoegen aan iets relatief simpels als patat. Goede aardappel, goede baktijd en goede saus kan ook voor een paar euro minder.
Niettemin leuk geprobeerd te hebben en een dik compliment voor de keurige, vriendelijke, gastvrije service.

Datum van bezoek: april 2019
FritesAtelier, Public Relations Manager van Frites Atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2019

Dank voor het delen van je recensie om fijn om te lezen dat je je bezoek aan ons Frites Atelier als positief hebt ervaren. Echter wel jammer dat we je niet zo hebben kunnen overtuigen van ons concept dat je direct zegt dat je nog graag eens bij ons terug zal komen. We willen je toch erg bedanken voor het delen van je feedback. Wellicht tot in de toekomst!

29 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag voor een aanzienlijk bedrag een order geplaatst. Patat kwam tegen koudheid aan. In de pindasaus zit koriander wat ik echt niet leuk vind. Uitjes waren lekken. Stoofvlees was lekker maar meer saus dan vlees. In de garnalenkroket zat een overmatige citroensmaak. Al met al veel te duur voor de kwaliteit...

Datum van bezoek: januari 2019
FritesAtelier, Guest Relations Manager van Frites Atelier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 februari 2019

Beste Joska, wij vinden het erg vervelend dat wij u niet hebben kunnen overtuigen. Wij zouden graag meer willen weten over uw bezoek via feedback@fritesatelier.com. Wellicht dat het op een incident berust of dat wij iets kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor het delen van uw feedback.

Reizigers die Frites Atelier bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Frites Atelier geweest? Deel je ervaringen!