“Fijne werkplek”
Beoordeling van Coffee company

Coffee company
Geclassificeerd als nr. 10 van 14 Snelle hap in Utrecht
12 mei 2018 beoordeeld

Trendy ingerichte tent, jeugdige en vriendelijke bediening en bovenal koffie van kwaliteit. Kortom: de ideale plek om fijn aan het werk te gaan.

Datum van bezoek: mei 2018

16 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De lange tafel wordt gebruikt (en lijkt bedoeld) door laptopgebruikers / flexwerkers.

Wij kwamen gewoon voor de koffie, die was erg lekker. 21 gram Espresso van Ethiopian branding is een aanrader, zelfde bonensoort kon ook gebruikt worden voor een cappuccino.

De worteltjestaart was ook erg lekker.

Datum van bezoek: september 2017
31 juli 2017 beoordeeld

De locatie van de Coffee company is goed als je in de stad aan het shoppen bent. Gezellig om te zitten, goede koffie, maar ik vind het wel altijd aan de prijzige kant. Wel ook lekker gebak!

Datum van bezoek: september 2016
24 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We houden niet van een ontbijt met toeters en bellen en zijn altijd blij in Italië waar je ' s morgens een broodje met een espresso kan krijgen. Dit is voor ons genoeg en dat is best wel een uitdaging in Utrecht.
Nou dit was voor ons klein Italië, erg vriendelijke personeel, heerlijk vers croissantje en echt een perfecte espresso.

Datum van bezoek: juli 2017
29 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere koffie, vriendelijk personeel en zeer relax om je dag te starten.
Ook keuze uit verschillende chinese theesoorten.

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Coffee company bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

Utrecht, Utrecht Province

In Coffee company geweest? Deel je ervaringen!