“Smaakvol en verrassend ”
Beoordeling van Restaurant Concours

Restaurant Concours
Een tafel reserveren
zo 19-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 54 van 817 Restaurants in Utrecht
16 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke ontspannen avond met ons gezin bij concours. Uit verhalen hebben wij gehoord dat het daar niet tegenvalt. En dat is helemaal waar heerlijke verrassende gerechten met zorg bereid goed op smaak. Daarbij een fijne ongedwongen bediening en passend wijn arrangement

Datum van bezoek: maart 2019

17 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden op een zaterdag avond dit restaurant aangedaan, bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk te woord gestaan door 1 van de dames welke ons de tafel wees en uitlegde hoe het menu werkt en hoe hun te werk gaan en of er nog allergieën waren ( dag verse en seizoensproducten).
We hebben gekozen voor een 5 gangendiner met bijpassen wijn arrangement, de ober welke uitleg gaf over de wijnen wist niet alleen een standaardpraatje eruit te gooien maar wist ook nog goed te antwoorden op onze vragen.
Nogmaals heerlijk gegeten en komen zeker nog een keer terug om wederom te genieten van de lekkere smaken.

Top tent, vriendelijke bediening

8 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitgenodigd door zoon en schoondochter. Want, zij wilden iets speciaals aanbieden en dat is gelukt. Een 6 gangen diner met bijpassende wijnen.

Voortreffelijke gerechten, voortreffelijke bijpassende wijnen. Elke gerecht en elke wijn wordt geserveerd met uitgebreide uitleg. Heel leuk en leerzaam en uiteraard met de nodige vragen / discussies.

Wij hebben echt een geweldige avond gehad, ruim 3 uur gedineerd en genoten van het gezelschap, maar ook van het deskundige, vriendelijke personeel.

Het is niet goedkoop, maar dat weet je bij dit soort speciale gelegenheden.

Prima ambiance. Parkeren in de buurt. Een luxe avond uit, dit is zo'n restaurant.

6 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten bij Concours. De gerechten zijn met aandacht en zorg bereid en er wordt rekening gehouden met (dieet)wensen. De combinaties van smaken zijn bijzonder. De borden zijn fraai opgemaakt. De wijn is prima. De bediening is vriendelijk en weet waarover ze het hebben. De prijs-kwaliteit verhouding is ook prima. De gerechten zouden wel iets groter mogen zijn. Een aanrader waar we vast meer over gaan horen.

30 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier in december 2018 gegeten, en beiden van het 5-gangen menu mogen genieten. Helaas niet voor het bijpassende wijnarrangement gekozen, want we waren bang om dan wankelend naar buiten te lopen. Achteraf had dat prima gekund, maar hebben we evengoed genoten van andere heerlijke wijnen. Aangezien onze keuze nog niet helemaal op temperatuur was, werd ons een duurdere vergelijkbare fles tegen een gereduceerde prijs aangeboden.
De gerechten waren zeer smaakvol, en het vriendelijk personeel wist er zeer veel over te vertellen. Voor ons was het een enorm geslaagde avond, en mochten we weer in de buurt zijn, zouden we zeker overwegen om weer eens ons te laten verrassen door de steeds wisselende gerechten in dit gezellige restaurant.

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Restaurant Concours bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Restaurant Concours geweest? Deel je ervaringen!