“Krokante friet en geweldige kibbeling”
Beoordeling van Vis "n Friet

Vis "n Friet
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 8 van 16 Snelle hap in Utrecht
25 september 2018 beoordeeld

Vers bereid als je besteld. De friet is handgesneden en heerlijk krokant met een goede aardappelsmaak. De Mayonaise is lekker met een fris zuurtje erdoor.
De kibbeling heerlijk op smaak van echte stevige kabeljauw. Goed gekruid en perfect gebakken. Prima en ruime portie ook. Aardige eigenaar.

Datum van bezoek: september 2018

29 april 2018 beoordeeld

leuke bediening en oh zo lekkere patat!! met het uitzicht op de beroemde Vismarkt. Een historisch stuk Utrecht.
Ga er langs!

Datum van bezoek: april 2018
2 maart 2018 beoordeeld

We hebben na ons bioscoop bezoek (ook al top nl the Florida Project) lekker kibbeling, friet en saus gegeten. De vis was zacht en knapperig tegelijk. Friet was ook heerlijk, maar de vis was meer dan lekker. Natuurlijk heb ik niet door heel Nederland kibbeling gegeten, maar onze eerdere top kibbeling was op Texel, waar naast toeristen mensen van het hele eiland naar toe kwamen om Kibbeling te eten. het is alweer een paar jaar geleden, maar wij wisten niet goed welke beter was. Die van Texel of die van de Vismarkt. We houden het op een gelijk spel. Nu snel weer naar Texel voor een nog eerlijker vergelijking.

Datum van bezoek: februari 2018
25 februari 2018 beoordeeld

Een mooie zonnige middag - maar wel koud dus prima dat je ook binnen kan eten. Totaal eenvoudig = fish & chips, maar wel van prima kwaliteit en de mayonaisse is - hoera - niet zoet. Wat nog fijn zou zijn: azijn.

Datum van bezoek: februari 2018
Dio V, Eigenaar van Vis "n Friet, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2019

Inmiddels overheerlijke “Sarsons malt vinegar toe gevoegd aan ons arsenaal

28 januari 2018 beoordeeld

Dit was een prima bezoekje. Werden vriendelijk geholpen met onze twee zoontjes van 1 en 3 die er een rotzooi van maakten. De bediening deed alles om het de jongens naar de zin te maken. Eten was lekker en precies wat we nodig hadden op dat moment.

Datum van bezoek: januari 2018

Reizigers die Vis "n Friet bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Vis "n Friet geweest? Deel je ervaringen!