“Slechtste service ooit”

Kebap Factory
Geclassificeerd als nr. 463 van 832 Restaurants in Utrecht
14 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

-niet op tijd
-eten te koud nuet vervangen
-rijst ipv friet

Kortom, ik kom voorlopig hier niet meer terugen adviseer niet hier. Pak beter Meram

Datum van bezoek: september 2018

11 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een hele goed prijs kwaliteit verhouding. Erg lekker gegeten. Mijn man had een grillgerecht en ik had een pita falafel menu. Beide vielen goed in de smaak.

Datum van bezoek: juni 2018
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten met mijn zoontje na een bioscoopavondje. Na drie kwartier zaten we allebei op de wc met heftige buikkrampen. Voortaan ga ik weer verder de Kanaalstraat in naar de sympathiekere kleine zaken.

Datum van bezoek: september 2017
14 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 5 vrienden naar de Kebap Factory geweest.
Grote zaak en het oogt netjes.

Twee personen hebben een glutenallergie.
We vroegen daarom of het vlees en de friet glutenvrij bereidt werd.
De man die ons hielp had geen idee en ging het navragen. De meneer die dat moest weten keek ons geërgerd aan en zijn antwoord lag tussen weet niet / nee in.
Voor zo'n grote horecagelegenheid valt het mij enorm tegen dat er een dergelijke reactie komt.
Een horeca-ondernemer zou beter geïnformeerd moeten zijn en zijn personeel van info moeten voorzien.

Dat iemand zegt helaas geen glutenvrij voedsel te kunnen serveren of kan garanderen dat het glutenvrij is daar kan ik begrip voor opbrengen. Ongeïnteresseerdheid en je 'wegwuiven' daar knapten wij op af.

Datum van bezoek: mei 2017
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Pal onder de moskee in Utreg vind je deze Turkse "McDonalds". En het is verassend goed, netjes en goedkoop. Bestel niet te veel, want je krijgt het toch niet op.

De inrichting is modern en netjes, het eten is zoals je dat van fastfood verwacht; lekker, zout en vet.

Het is schoon en niet "shabby" zoals vele kebab zaken op de kanaalstraat.

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Kebap Factory bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Kebap Factory geweest? Deel je ervaringen!