Beoordeeld op 27 september 2020 via mobiele applicatie

Mooi hotel, mooie uitstraling, waarin het verleden zeker nog terug te zien is. Snelle check-in, prima kamer. Kamer aan straatkant wel wat gehorig, maar niet echt last van gehad. Uitgebreid ontbijt met veel verse producten. Vriendelijke bediening en alles goed geregeld omtrent de Covid maatregelen.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 27 september 2020

Heerlijke kamer. Goede temperatuur. Fijn dat de ramen open kunnen zodat je zelf voor frisse lucht kunt kiezen. Heerlijk bed. Genoten van een fijn ontbijt. Ieder personeelslid was even vriendelijk en gastvrij.

Kamertip: Je zit in het Centrum om de hoek van de Dom. Dus wel wat geluiden 'snachts als je aan de voorzijde slaapt. Wij vonden dit prima.
Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 31 augustus 2020

Deelgenomen aan wij-spijs tour en overnachting in Court Hotel geboekt.Het hotel zit in het voormalige Gerechtsgebouw dat geheel is verbouwd en omgetoverd tot een prachtig modern hotel met luxe uitstraling.Parkeren was even een dingetje want de gereserveerde parkeerplaats bleek onbereikbaar wegens wegversperringen, buiten de schuld van het hotel. De zeer behulpzame dame achter de balie werkte zeer oplossingsgericht en verstrekte ons een tijdelijke vergunning op kenteken.De kamers waren strak, modern en zeer schoon,overigens geldt dat voor het gehele hotel. De bedden op onze kamer waren kraakhelder en uitermate comfortabel.Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt was zeer uitgebreid en alles was kakelvers.Ook hier was de bediening prima
in orde.Door het matige weer konden wij geen gebruik maken van de werkelijk prachtige tuinlounge, een werkelijke verrijking van dit fraaie hotel.Wij kijken terug op een zeer geslaagd weekend en kunnen dit Hotel van harte aanbevelen.

Kamertip: alle kamers waren prima in orde
Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 16 augustus 2020 via mobiele applicatie

Top hotel! heerlijk ontbijt, het ei is alleen iets minder maar voor de rest super goed. Goeie service van het personeel en het hotel was ook erg hygiënisch. Super verblijf gehad voor een weekendje, een echte aanrader !! XD

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Bedden zijn heel slecht hoop dat ze er iets mee gaan doen heb het gemeld bij receptie
Compliment aan de dames van receptie en bar man Bij ontbijt buffet super aardig en vriendelijk
Krijg wel te veel mail wat ik ook gemeld heb wordt niet allemaal gelezen .

Datum van verblijf: juli 2020