Beoordeeld op 7 juli 2020

Fijn en mooi hotel, super centraal gelegen in hartje Utrecht, vlak achter de Dom.
Heel mooi en modern ingericht met knipoog naar de voormalige Rechtbank. Lekker uitgebreid ontbijt ook. Alleen het uitzicht was wat minder.

Kamertip: We hadden geen mooi uitzicht, aan de achterkant, een plat dak en weer een gebouw.
Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 3 juli 2020

Hotel ziet er top uit en heerlijk in het centrum. Mooie kamer ook. Hele aardige mensen! Verder hebben wij een ongelooflijk lekker ontbijt op de kamer bezorgd gekregen. Zou hier zeker voor terugkomen wanneer ik naar Utrecht ga!

Beoordeeld op 25 juni 2020 via mobiele applicatie

Het hotel ligt super mooi in het midden van de stad, de kamers zijn netjes en schoon. Bijna ging alles goed, maar het ontbijt was echt een teleurstelling voor wat je betaalt. we mochten buiten zitten op terras om te ontbijten. Ik denk dat er die dag te weinig personeel was, want we hebben bijna een uur gewacht op het ontbijt en kregen ook nog maar eens de helft. Alle andere tafels om ons heen bleven onopgeruimd waar allemaal duiven op afkwamen. Niet echt heel smakelijk ontbijt dus, helaas.

Beoordeeld op 23 juni 2020

Een fraai gebouw in een stille straat, toch in het oude centrum van Utrecht, biedt fraai ingerichte kamers met goede bedden. Koffie/theefaciliteiten op de kamer. Een restaurant maakt deel uit van het hotel dat bovendien een mooie binnenplaats kent.
De ontvangst was een lichte teleurstelling, maar latere contacten met de receptie waren goed.

Beoordeeld op 19 juni 2020

Mooi oud gerechtsgebouw prachtig ingericht als hotel.
Heerlijk plein voor het hotel waar je onder de oude bomen kunt chillen.
Het hotel ligt hartje centrum van Utrecht in het museum kwartier en alles is dus onder handbereik o.a. het OV.