“Beste friet van Utrecht”
Beoordeling van De Pieper

De Pieper
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 335 van 839 Restaurants in Utrecht
13 oktober 2018 beoordeeld

Afgelopen week een frietje gegeten bij De Pieper. Je proeft dat dit verse friet is. Ook had ook stoofvlees. Deze was ook erg goed.

Datum van bezoek: oktober 2018

26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De friet is echt heel lekker en de pieperburger is ook erg goed. Bezorging duurde redelijk lang (45 min) maar dat is opzich logisch in het weekend. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2018
5 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Superlekkere zelfgemaakte friet, de burger is erg lekker en de bieterballen voor de vegetariër zijn top! Aanrader!

Datum van bezoek: november 2017
30 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ff snel een frietje eten op zaterdagavond! Ambachtelijk vers... goede snacks..! Top.. echte friet waarin je aardappelen in herkent!

Datum van bezoek: september 2017
3 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Friet en snacks zijn erg duur. Maar dat is niet erg als de kwaliteit goed is. Helaas waren alleen de snacks lekker. De friet was zacht en proefde alsof oude aardappels waren gebruikt. We zijn terug gegaan naar de winkel. Helaas ging de dame (het meisje) achter de balie met ons in discussie over de kwaliteit van de friet. Zeer klantonvriendelijk! Wij komen hier niet meer terug! Voor een lekker frietje kan je beter naar het neude gaan!

Datum van bezoek: juli 2017
Thijs R, Eigenaar van De Pieper, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2017

Goedemiddag Wouter,

Wat vervelend dat je Pieper ervaring niet helemaal naar wens is geweest en dat we hier niet op een goede manier mee om zijn gegaan. Zou je onze frietjes nog een keer willen proberen? Als je een email stuurt naar info@depieperutrecht.nl dan zorgen wij voor de beste Pieper-ervaring ever ;)

Reizigers die De Pieper bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In De Pieper geweest? Deel je ervaringen!