“Top service!”

Bagels & Beans Haroekoeplein
Geclassificeerd als nr. 203 van 817 Restaurants in Utrecht
Beschrijving: De vrijplaats voor koffie, bagels & geluk. Waar de waan van de dag plaatsmaakt voor een rustmoment. Alles vers bereid en klaar terwijl je lacht.
1 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne sfeer om lekker te lunchen of rustig te leren. De drankjes zijn lekker en het eten is heerlijk!! Zeker aan te bevelen!

Datum van bezoek: november 2018

7 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker ontbijt bij Bagels & Beans. Mooi gelegen in het nieuwe winkel centrum in het centrum van Leidse Rijn. Hoewel nog in aanbouw vele leuke winkels

Datum van bezoek: juli 2018
28 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zoals gewend van B&B: Heerlijk ontbijt (Lazy & Power) en Mochaccino is een aanrader. Complimenten voor de service!

Datum van bezoek: februari 2018
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk om te werken op je laptopje en een lekkere kop koffie te drinken. Goede lunch. Hele leuke, vriendelijke bediening.
Snelle service! Wifi en veel stopcontacten

Datum van bezoek: oktober 2017
18 september 2017 beoordeeld

Voor mij de eerste keer dat ik bij een Bagels & Beans een hapje ben gaan eten. Persoonlijk door de bedrijfsleider geholpen met het maken van onze keuzes. Goed advies, fijne mensen en lekker gegeten.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die Bagels & Beans Haroekoeplein bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Bagels & Beans Haroekoeplein geweest? Deel je ervaringen!