“JACKPOT!”
Beoordeling van El Qatarijne

El Qatarijne
Reserveren met
El Qatarijne is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 228 van 751 Restaurants in Utrecht
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden de mazzel om een geheel verzorgde avond met 7 gangendiner incl wijnarrangement te winnen bij El Qatarijne. Van binnenkomst op de rode loper tot afscheid was een grote belevenis van smaaksensaties met oogstrelende gerechten, zeer verfijnd en smaakvol, begeleid door een vriendelijk en gastvrij team dat duidelijk lol in het werk hadden. Elk mooie gerecht werd begeleid door een heerlijke bijpassende wijn, de liefde en passie voor het vak kwam geheel tot zijn recht. Het mooie boek van chef Ayt stond draaiend te pronken op de bar en ligt inmiddels ook gesigneerd op onze salontafel. Het restaurant zelf heeft een mooie inrichting met open keuken en goede akoestiek. Ook niet geheel onbelangrijk. Kleine details door logo's op de lepeltjes, toilethandoekjes etc maken het geheel helemaal af. Wat een luxe.
Team El Q, hartelijk bedankt voor deze fijne avond, wij zijn weer een mooie culinaire ervaring rijker en jullie 2 ambassadeurs!
El Qatarijne mag je ook gerust een lot uit de loterij noemen. Jackpot!

25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

East meets West, zoals ze zelf zeggen of Mediterraan is een goede omschrijving voor het type gerechten. Mooie opgemaakte borden, verrassende smaakcombinaties, zeker als je de East nog iets minder goed kent. Goede attente en gastvrije bediening.

2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen verrassingsmenu maar wel rekening gehouden met dieetwensen. B.v. Glutenvrij en kaasvrij. 3 gangen wel ruim 40 euro. Prima eten en leuke amuses rond de drie gangen. Vriendelijke bediening. Aanrader.

7 maart 2018 beoordeeld

Het 3-gangen verrassingsmenu waarmee we lunchten was heerlijk. Ik doe niet aan Instagram, maar elk bord kon er zo op! De smaken waren divers en heerlijk, een mooie mengeling van Midden en Verre Oosten.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dat er met simpele producten zo'n mooi gerecht geproduceerd kan worden. michelinster waardig??? Als je de tijd hebt om lang te tafelen. Niet geschikt voor kinderen

Reizigers die El Qatarijne bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In El Qatarijne geweest? Deel je ervaringen!