“Japanese Fine Cuisine”

Geclassificeerd als nr. 228 van 817 Restaurants in Utrecht
Keukens: Japans
Geschikt voor: Lokale keuken
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
Beschrijving: Voor een keer… Voor even…Voor altijd… Traditie ontmoet Toekomst Terwijl we de Japanse tradities in ere houden, omarmen onze chefs de toekomst eveneens. Traditionele Japanse ingrediënten worden gecombineerd met lokale producten. Het ontwikkelen van nieuwe smaakcombinaties behoort tot onze filosofie. Sushi-bar Ons Itamae sensei Rockysan & Kelvinsan verzorgen top sushi ervaring met dagverse producten, op traditionele of met een moderne twist. Teppan yaki cuisine Fine dining met “Live cooking” eet gelijk aan de hand van de teppan chef’s Amansan & Takashisan, dan eet je altijd het beste en lekkerst. Sake bar Proef, geniet, ervaar ons ruime assortiment premium sake’s en Japanse wisky’s.
9 december 2018 beoordeeld

De avond na Sinterklaas behoefden we niet te reserveren bij het restaurant het was er namelijk vrij rustig, maar dat zegt niets van de kwaliteit van het restaurant. We bestelden diverse soorten sushi, maar voornamelijk vis. De tonijn en zalm sushi was heerlijk. De sfeer was gezellig en het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Na de sushi gerechten nog een heerlijk kopje koffie en daarna weer huiswaarts. Top !

Datum van bezoek: december 2018

5 december 2018 beoordeeld

Fijne sfeer. Prettige bediening. Goed eten. AH restaurant actie was erg lekker. Alhoewel er best wat meer sushi geserveerd mag worden (maar misschien lag dat aan het feit dat we met 4 mannen uit eten waren).

Datum van bezoek: november 2018
21 november 2018 beoordeeld

Het restaurant is sfeervol ingericht, de bediening is heel vriendelijk. De koks aan de bakplaat zijn kundig, eten is heel vers en wordt goed klaar gemaakt. Dit is een restaurant om rustig de tijd te nemen en te genieten van het lekkere eten.

Datum van bezoek: november 2018
31 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op dinsdagavond bij Konnichiwa het signature menu gegeten. Vooraf 2 amuses die niet erg bijzonder waren - komkommer in het zuur en een beetje te droge tonijn. Daarna werd het gelukkig veel beter: coquille en gebakken oester waren erg lekker, gang 2 de kreeft ook, wagyu rund was heerlijk. Toetje was eenvoudig bolletje ijs meteen flensje en wat fruit - niets bijzonders. We hadden het wijnarrangement dat prima combineerde. Toen we dessertwijn vroegen kregen we een gewoon glaasje wit - zeg dan dat je geen dessertwijn hebt. Wat schoonheidsfoutjes maar de gerechten waar het om ging waren erg goed

Datum van bezoek: oktober 2018
9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verwacht geen hoogstandjes, kwaliteit is redelijk, prijs-kwaliteitverhouding goed. Shasimi wat duk gesneden maat goed van smaak. Beetje zuinig met de gember. Sushi’s niet bijzonder. Bediening vlot en attent. Bij mooi weer (zoals bij onze avond) leuk terras

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Konnichiwa bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Konnichiwa geweest? Deel je ervaringen!