“Geweldige sushi!!”

Geclassificeerd als nr. 243 van 832 Restaurants in Utrecht
Keukens: Japans
Geschikt voor: Lokale keuken
Wijk: Lange Elisabethstraat Mariaplaats
Beschrijving: Voor een keer… Voor even…Voor altijd… Traditie ontmoet Toekomst Terwijl we de Japanse tradities in ere houden, omarmen onze chefs de toekomst eveneens. Traditionele Japanse ingrediënten worden gecombineerd met lokale producten. Het ontwikkelen van nieuwe smaakcombinaties behoort tot onze filosofie. Sushi-bar Ons Itamae sensei Rockysan & Kelvinsan verzorgen top sushi ervaring met dagverse producten, op traditionele of met een moderne twist. Teppan yaki cuisine Fine dining met “Live cooking” eet gelijk aan de hand van de teppan chef’s Amansan & Takashisan, dan eet je altijd het beste en lekkerst. Sake bar Proef, geniet, ervaar ons ruime assortiment premium sake’s en Japanse wisky’s.
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben samen hier op een zondagavond gegeten. Niet druk en een hele fijne sfeer. De sushi en sashimi waren overheerlijk (zie foto's). De bediening was formidabel en ontzettend gastvrij. We hebben gevraagd om een compilatie van gerechten (zowel vlees als vis), omdat we niet konden kiezen van de kaart. Alles is namelijk lekker hier. We kregen van alles wat en hebben gesmuld.

Zeker een aanrader als je van een verfijnde keuken houdt!!

Datum van bezoek: juli 2017
Kelvin W, Manager van Konnichiwa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juni 2018

Hartelijk dank voor uw overweldigend review.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel en goed eten. Soms wel wat vreemde combinaties op de kaart en slap gerolde maki's.

Datum van bezoek: maart 2018
Kelvin W, Eigenaar van Konnichiwa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2018

Bedankt, we zullen daar wat beter op letten.

11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne avond en top eten aan de bakplaat. Alles was héérlijk, fijne sfeer! Toch geen 5 sterren...we vonden het behoorlijk prijzig.

Datum van bezoek: februari 2018
Kelvin W, Eigenaar van Konnichiwa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2018

Bedankt voor uw review.

4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte bediening,kwamen op ongepaste momenten midden in een gesprek of kwamen soms gewoon helemaal niet.
Gaven onvoldoende tips of uitleg over het menu.
Er zat geen opbouw in het menu, of was voor ons niet goed zichtbaar. En bediening kon ons daar ook geen goed advies in geven.
Wat we kregen was best prima maar bleef wat “rommelig”
Rond 21.00 ging de kok al opruimen en liep met de restjes door de zaak... gaf ook niet echt een welkom gevoel.
Kok was verkouden en niesde vaak in elleboog. Ook gaf me dat niet het gevoel om lekker door te eten.
Kortom: hele concept van een avondje lekker verzorgd worden zat er niet in. Eten was best redelijk maar ik ga een volgende keer liever ergens anders heen.

Datum van bezoek: februari 2018
Kelvin W, Eigenaar van Konnichiwa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2018

Ons excuus. We zullen dit intern bespreken. Jammer dat u het zo moeten ervaren.

27 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede sfeer. Goede wijnen. Personeel zeer vriendelijk en bovenal heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: januari 2018

Hartstikke Bedankt.

Reizigers die Konnichiwa bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Konnichiwa geweest? Deel je ervaringen!