Greenjoy Sloep Verhuur Utrecht
Vandaag geopend: 09:00 - 22:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Top

We hebben een top dag gehad. Genoten van het mooie Utrecht. Zeker voor herhaling vatbaar. Leuk voor ... meer lezen

Beoordeeld op 21 juli 2020

Houten, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 39 beoordelingen

Beoordeeld op 21 juli 2020

We hebben een top dag gehad. Genoten van het mooie Utrecht.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Leuk voor jong en oud

Beoordeeld op 12 juli 2020 via mobiele applicatie

Top, mooi weer en lekker genoten. Utrecht is erg mooi en we waren met een leuk gezelschap. Het was rustig en relaxed met een geruisloze boot. Goed te bedienen en top service. Wel een beetje aan de prijs maar daardoor niet minder veel lol gehad.

Beoordeeld op 10 juli 2020

Varen door de grachten is ontzettend leuk en heb ik vaker gedaan. Wat ik hier echter vooral wil vermelden is dat ik het bootje heb gehuurd in verband met een bijzondere gelegenheid en had daarbij wat extra service nodig van Greenjoy . Ze hebben me op bijzonder prettige wijze en voortvarend geholpen. Dank daarvoor.

Beoordeeld op 23 juni 2020 via mobiele applicatie

Met de Utr 2 een tocht van 2 uur door Utrecht gemaakt. Uitleg via de site en begeleiding via sms was heel duidelijk. Het was een ontspannende tocht en zeker aan te raden.

Datum van activiteit: juni 2020
Beoordeeld op 21 mei 2020 via mobiele applicatie

Prima geregeld! Uitstekende staat van materiaal.
Duidelijke instructies. Handig tussendoor nog even een appje zodat je de tijd niet vergeet. Schone boot!
Vestjes voor de kids aanwezig. Zelf ff vuilniszakje meegenomen.

Datum van activiteit: mei 2020