“Vrijdagavond met het gezin”
Beoordeling van Parkcafe Buiten

Parkcafe Buiten
Reserveren met
Parkcafe Buiten is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 279 van 694 Restaurants in Utrecht
Keukens: Japans, Mediterraan, Nederlands
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Buiten zitten
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdje niet geweest en vandaag maar weer eens proberen. Kaart op de website verrast ons. Helaas, het is geen top ervaring. Het meisje dat ons bedient weet het 3-gangen menu niet uit haar hoofd, ze heeft geen idee hoe ze graved lax uitspreekt en de spareribs (die deze week in de specials zijn) worden niet genoemd. Er wordt niet gevraagd of het kinder hoofdgerecht met het voorgerecht van de volwassenen moet worden geserveerd en als gevraagd wordt of er voortgang kan worden gemaakt met het kinder hoofdgerecht omdat kind trek heeft, gaat de bediening in discussie. Voorgerecht is goed, hoofdgerecht is minder (slechte kwaliteit van het vlees). Na het hoofdgerecht hebben we maar snel een espresso genomen en afgerekend. Jammer.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het parkcafe heeft de uitstraling van een bruin cafe / bistro en binnen voor zo’n 40 mensen plek. De prijs is wat aan de hoge kant voor de uitstraling die de inrichting geeft.
Het eten was verder prima, bediening had moeite de drukte aan te kunnen, maar deed z’n best.

29 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje met lekker eten, beetje Bruin cafe idee. Jammer dat er een hond binnen rondloopt die onder je tafel komt en ruikt alsof hij al weken geen bad heeft gehad. Als je een man met rood zwart geblokte jas aam de bar zoet Kun je beter ergens anders gaan eten. Anders van harte aanbevolen.

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als mijn koffieapparaat moet worden schoongemaakt en ik daar even geen zin in heb, ga ik naar mijn buurtcafe - en trouwens ook om te eten. Eenvoudig maar prima

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het betrekkelijk kleine eetcafé wordt elke dag druk bezocht. De locatie is gunstig door de ligging op de hoek recht tegenover de ingang van het Wilhelminapark. Een drankje pakken op het kleine terras, doen!

Reizigers die Parkcafe Buiten bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Parkcafe Buiten geweest? Deel je ervaringen!