“Zeer goede kwaliteit prijs verhouding”
Beoordeling van Broodje Mario

Broodje Mario
Geclassificeerd als nr. 4 van 16 Snelle hap in Utrecht
18 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op basis van tripadvisor hebben we voor broodje mario gekozen en niet voor de meer opvallende broodjesbars aan de bruggetjes. En we waren zeer tevreden met dee keuze. Het broodje mario kost 3,5 euro en is heerlijk belegd met goede salami en kaas en je zit vol een broodje.

Datum van bezoek: april 2019

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen een broodje Mario kan je krijgen hier! Vers warm bolletje wat goed belegd is! Snelle service en verdomd lekker!!

Datum van bezoek: september 2018
12 september 2018 beoordeeld

Heerlijke boordje!! Vooral verse bolbrood. Prima voor een snelle lunch. Het is ook erg goedkoop. Er zijn te veel keuzes.

Datum van bezoek: september 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpele lekkere maar vooral verse italiaanse bol! Prima voor een snelle lunch, terras is beperkt en erg simpel!

Datum van bezoek: juli 2018
1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor tussen de middag een broodje gegeten als lunch. Te veel keuze eigenlijk. Erg grote Italiaanse bol welke vers belegd wordt met een grote keuze aan beleg. Broodje is erg vers en erg lekker. Aanrader. Ik had de Tuna special, niet te weinig aan belg

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Broodje Mario bekeken, bekeken ook

Utrecht, Utrecht Province

In Broodje Mario geweest? Deel je ervaringen!