“Mooi charmant restaurant”

Prijsklasse: € 35 - € 55
Keukens: Diner, Frans, Nederlands, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant & Rederij Eemlust is sinds 2008 een culinaire verrassing in het midden van ons land. Zeven dagen per week geopend voor lunch en diner Gelegen op een unieke locatie in het "vorstelijke" Baarn, in het Nationaal Landschap Arkemheen - Eemland, nabij het Gooi. Vanaf het terras en vanuit het restaurant heeft u zicht op het fotogenieke landschap. Op de voorgrond rivier de Eem, die door dit landschap loopt, dat behoort tot de twintig mooiste van Nederland. Wij bieden een menukaart die zich laat samenstellen aan de hand van seizoensproducten. Een dynamische kaart die u elk seizoen weer verrast met compleet nieuwe gerechten. Het restaurant laat zich kenmerken door een stijlvolle en sfeervolle inrichting. Verder is het bekend vanwege het prachtige terras, dat dit jaar werd uitgeroepen tot het beste terras van Nederland. In 2009 en 2011 werd het verkozen tot het beste terras van de regio door het Algemeen Dagblad Amersfoortse Courant. Prijzen die niet alleen zijn gegeven voor het uitzicht, maar zeker ook voor de kwaliteit en de service van ons enthousiaste en ervaren team. Restaurant Eemlust is een (h)echt familiebedrijf en wij doen wat we doen, met hart en ziel. U bent bij ons echt te gast. Voor een zakelijk of romantisch diner, een gezellig samenzijn met de familie, een bedrijfsborrel of een vergadering, Restaurant & Rederij Eemlust is wat u zoekt. Wij zijn u graag van dienst en zien er naar uit u te mogen ontvangen!
19 januari 2024 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Mooi interieur. Mooie variatie op de kaart. Zelf hier niet gegeten maar het eten werd mooi gepresenteerd en zag er smakelijk uit.

Datum van bezoek: januari 2024

7 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een goede vriendin geluncht. Wij kenden Eemlust beiden nog niet. Blij verrast met de service, ons tafeltje, het uitzicht en de heerlijke gerechten. Voor het restaurant ligt een mooi terras aan de Eem; deze gaan we bij warm weer ook een keer proberen.

Datum van bezoek: januari 2024
19 november 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel er goed klassiek eten, keurige bediening. Hele goede prijs kwaliteit verhouding aan prachtig plekje aan de rivier de Eem.

Datum van bezoek: augustus 2023
15 september 2023 beoordeeld

Stralend weer? Zoek je een horecagelegenheid om even buitenshuis te werken in een prachtig terras en omgeving aan het water of relaxed binnen met van alles op z'n tijd te bestellen voor de inwendige mens? Dan moet je zeker bij Eemlust zijn. Toppers aan personeel... niets is ze teveel en zijn supervriendelijk en behulpzaam.
Aanbeveling!

Datum van bezoek: september 2023
    • Sfeer
11 september 2023 beoordeeld

Wat een heerlijke plek! Super lekkere gerechten. Vlotte vriendelijke bediening en de witte sauvignon goed koud geserveerd op deze warme zomerdag!

Datum van bezoek: augustus 2023

Reizigers die Restaurant Eemlust bekeken, bekeken ook

Baarn, Utrecht Province
Loosdrecht, Noord-Holland

In Restaurant Eemlust geweest? Deel je ervaringen!

© 2024 Tripadvisor LLC Alle rechten voorbehouden.

Deze versie van onze website is gericht aan mensen die spreken in . Als je een inwoner bent van een ander land of andere regio, selecteer de juiste versie van Tripadvisor voor jouw land of regio in het vervolgkeuzemenu.