“Super gastvrij en persoonlijk”
Beoordeling van Restaurant Eemlust

Geclassificeerd als nr. 1 van 35 Restaurants in Baarn
Keukens: Diner, Frans, Nederlands, Internationaal
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Beschrijving: Restaurant & Rederij Eemlust is sinds 2008 een culinaire verrassing in het midden van ons land. Zeven dagen per week geopend voor lunch en diner Gelegen op een unieke locatie in het "vorstelijke" Baarn, in het Nationaal Landschap Arkemheen - Eemland, nabij het Gooi. Vanaf het terras en vanuit het restaurant heeft u zicht op het fotogenieke landschap. Op de voorgrond rivier de Eem, die door dit landschap loopt, dat behoort tot de twintig mooiste van Nederland. Wij bieden een menukaart die zich laat samenstellen aan de hand van seizoensproducten. Een dynamische kaart die u elk seizoen weer verrast met compleet nieuwe gerechten. Het restaurant laat zich kenmerken door een stijlvolle en sfeervolle inrichting. Verder is het bekend vanwege het prachtige terras, dat dit jaar werd uitgeroepen tot het beste terras van Nederland. In 2009 en 2011 werd het verkozen tot het beste terras van de regio door het Algemeen Dagblad Amersfoortse Courant. Prijzen die niet alleen zijn gegeven voor het uitzicht, maar zeker ook voor de kwaliteit en de service van ons enthousiaste en ervaren team. Restaurant Eemlust is een (h)echt familiebedrijf en wij doen wat we doen, met hart en ziel. U bent bij ons echt te gast. Voor een zakelijk of romantisch diner, een gezellig samenzijn met de familie, een bedrijfsborrel of een vergadering, Restaurant & Rederij Eemlust is wat u zoekt. Wij zijn u graag van dienst en zien er naar uit u te mogen ontvangen!
21 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op 1e paasdag op de bonnefooi naar Eemlust gegaan. Geweldige service daar! Het personeel heeft aandacht voor de klant en neemt de tijd. Ze zijn daar zo vriendelijk! Hadden dus niet gereserveerd maar ze regelden ondanks de drukte toch nog een tafeltje voor ons. Men heeft daar plezier in het werk en denkt mee. Zeer aangenaam verbleven en we gaan absoluut terugkomen. Super bedankt allemaal!

Datum van bezoek: april 2019

20 april 2019 beoordeeld

Mooie gerechten en een uitgebreide kaart, diversen wijnen, fijne bediening op een schitterende lokatie met ruime parkeergelegenheid, dus wij komen zeker terug !

Datum van bezoek: augustus 2018
2 april 2019 beoordeeld

Verschillende menu's gebruikt en iedereen zeer tevreden
.Zowel het voorgerecht,hoofdgerecht als dessert was zeer smaakvol.
Vriendelijke bediening en zelfs op maandag goed bezet.

Datum van bezoek: april 2019
31 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere lunch gehad op het terras bij de Eemlust. Fijne omgeving aan het water.
Makkelijk parkeren voor de deur.
Helaas moesten wij wel lang wachten op het eten. Meerdere tafels hadden hier last van. Maar al met al een fijne plek en redelijk goede lunch.

Datum van bezoek: maart 2019
23 maart 2019 beoordeeld

Prettige plek aan de rand van Baarn en aan de Eem. Er zit een terras bij, maar het regende voor ons veel te hard. Jammer.
Leuke kaart met klassieke gerechten. We heben gesmuld van de knapperige kroketten

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Restaurant Eemlust bekeken, bekeken ook

Baarn, Utrecht Province

In Restaurant Eemlust geweest? Deel je ervaringen!