“Parel in Baarn e.o.”

Klein Fornuis Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 51 Restaurants in Baarn
Prijsklasse: € 30 - € 75
28 april 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Een parel in Baarn! Heerlijk eten en culinair genieten. Hier wordt met passie gekookt en dat proef je. Gevarieerde gangen maar een passend geheel. De gekozen wijnen maakten het diner compleet. De bediening is vriendelijk en geïnteresseerd. Hier wil je vaker eten!

Datum van bezoek: februari 2024

20 april 2024 beoordeeld

Dit keer hadden we het 10 gangen proefdiner. Kleine gerechtjes en stuk voor stuk perfect! Aanrader, wel even reserveren als je voor dit menu wil gaan.

Datum van bezoek: april 2024
12 maart 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Wat een verrassende gerechten werden er geserveerd. Op hoog niveau bereid en met zorg opgediend. Uitstekende bediening. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: maart 2024
15 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

gewoon erg lekker ! Een vreselijk oubollige uitdrukking, maar hier is het met “respect” klaargemaakt. Heerlijk en hier word ik erg blij van. En dat in zo’n steeg …

Datum van bezoek: februari 2024
10 november 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten bij het Klein Fornuis. Iedere gang was een feestje voor de smaakpapillen en het oog. Hele plezierige en ontspannen bediening met goede productkennis die ons liet kennismaken met wijnen die we nog niet kenden.
Michelinster waardig zonder het prijsniveau dat daar vaak bij hoort.

Datum van bezoek: november 2023

Reizigers die Klein Fornuis Restaurant bekeken, bekeken ook

In Klein Fornuis Restaurant geweest? Deel je ervaringen!