“Weinig keuzes en vaak dingen niet meer beschikbaar”
Beoordeling van La Place in Nijhof Te Baarn

La Place in Nijhof Te Baarn
Geclassificeerd als nr. 25 van 35 Restaurants in Baarn
14 september 2019 beoordeeld

Heel jammer dat de Laplace in handen van de Jumbo is gegaan
In de tijd van V&D aanmerkelijk beter
Bij een zaak als Nijhoff verwacht je toch iets meer

Datum van bezoek: augustus 2019

26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte beoordeling. Vijf jonge mannen die niets stonden te doen. Twee tafels bezet, er lag 1 klaargemaakt broodje, er stond 1 oude salade. En toen mijn man en ik beiden om een uitsmijter met salade vroegen was het daar niet de tijd voor. Echter dit stond wel op het bord met menu’s
Toen ik vroeg waarom het dan op het bord stond werd ik onbeschoft van repliek gediend dat dit nu eenmaal de policy was.
Daar kunnen die prachtige radioreclames niet tegenop en het heerlijke rondeel eitje.
Eerst maar zorgen dat het personeel wat vriendelijker wordt.
Nijhoff is een fijne zaak en wij komen daar graag maar het verdiend een beter restaurant.

Datum van bezoek: mei 2019
1 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldige Service, mooie gezellige zitgelegenheid ook buiten op een soort terras. Heel anders dan de La Place elders.
Zeer vriendelijke mensen en dat allemaal voor drie euro? Met de actie van 1 euro Voor een gebakje en koffie/thee... hoe kan het dan ook nog eens supervers en heerlijk zijn? La Place doet voor ons echt mee met de andere restaurants en eerlijk gezegd kunnen vele andere restaurants een voorbeeld aan La Place nemen. Echt van deze tijd qua keuzes en vooral de super vriendelijke en hard werkende mensen die enorm betrokken zijn. We hebben La Place Alexandrium, Laren, Nijhof en Bodegraven bezocht en ze waren allen heel erg goed.

Datum van bezoek: mei 2019
3 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Buiten staat heel groot dat de La Place hier is. Binnen is het goed zoeken omdat we geen bordjes met de route naar de La Place zien, maar het blijkt op de eerste etage te zijn. Grote ruimte met weinig sfeer.
Cappuccino uit een automaat. Earl grey thee had weinig smaak.
Niet heel bijzonder allemaal.

Datum van bezoek: maart 2019
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer teleurstellend ontbijtbuffet. Uitgedroogd half plakje ham, zwetende vieze kaas, het was echt vies en niet zoals we gewend zijn van LaPlace! Besloten om hier geen gebruik van te maken!

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die La Place in Nijhof Te Baarn bekeken, bekeken ook

Baarn, Utrecht Province

In La Place in Nijhof Te Baarn geweest? Deel je ervaringen!