“Slechte stoelen en zoute zalm”
Beoordeling van Eethuys-Cafe 'De Generaal'

Eethuys-Cafe 'De Generaal'
Geclassificeerd als nr. 12 van 51 Restaurants in Baarn
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 april 2024 beoordeeld

De stoelen zaten verschrikkelijk slecht. De salade met gerookte zalm was echt te zout. De drankjes waren lekker. Het brood lekker vers.

Datum van bezoek: april 2024
    • Sfeer

16 maart 2024 beoordeeld

Ongelooflijk lang wachten op alle gerechten. geen enkele gang krijgen wij met z'n allen tegelijk. Garnituur koud! Wachten op elkaar kon gewoon niet, niemand heeft tegelijk kunnen eten. Om bestek vragen nadat hoofdgerecht al uitgeserveerd is. Voorlopig komen wij hier niet meer!!

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
Bedrijfsleider de Generaal, Eigenaar van Eethuys-Cafe 'De Generaal', reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 april 2024

Beste,
Dit is niet wat je van ons mag verwachten. Je mag van ons een goede service én lekker eten en drinken verwachten. Graag los ik dit op met je. Wil je contact met mij opnemen via bedrijfsleider@degeneraal.nl
Hartelijke groet,
Ariën Bos
Bedrijfsleider De Generaal

10 maart 2024 beoordeeld

30 minuten op een lauwe kop koffie zitten wachten. Wij niet alleen, maar het hele terras zat te wachten. Bitter garnituur, zonder een drankje.
Te gek voor woorden.
Bij een tekort aan personeel,misschien de volgende keer het terras halveren!
Geen aanrader dus!! Tenzij je zeeën van tijd hebt en geen dorst.

Datum van bezoek: maart 2024

Jammer dit terug te horen. Je hebt helemaal gelijk dat wanneer we inschatten dat de wachttijd langer is dan normaal gesproken we actief schakelen en dit sowieso vooraf melden aan de gast. Ook hebben we wel eens een deel van het terras niet geopend. Precies om de reden die je aangeeft. Ik hoop dat je ons een tweede kans wilt geven. Stuur me svp een berichtje via bedrijfsleider@degeneraal.nl dan maken we dit in orde!
Hartelijke groet,
Ariën Bos
Bedrijfsleider De Generaal

4 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was niet best. We bestelden een Saté. Deze smaakte naar azijn en was lauw. Na hiervan melding te hebben gedaan bij de, overigens heel vriendelijke bediening, niets meer vanuit de keuken gehoord.

De bijlagen waren voor de prijs van 25 euro echt zwaar onder de maat en zeer fantasieloos. Een paar blaadjes sla met wat komkommer en augurk, een handje kroepoek en wat patatjes. Bij het afrekenen geen enkele opmerking was jammer en heeft ons helaas met een nare ervaring huiswaarts doen keren.

Datum van bezoek: februari 2024
Bedrijfsleider de Generaal, Eigenaar van Eethuys-Cafe 'De Generaal', reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 februari 2024

Beste,
Wat vervelend om dit terug te lezen. Ik kan me u nog goed herinneren. Ik ben bij u aan tafel gekomen nadat de medewerker van de bediening mij geïnformeerd had dat u niet tevreden was. U had volkomen gelijk dat de ossenhaas saté lauw was en een wat zure smaak had. Naar aanleiding van uw klacht ben ik direct zelf naar de keuken gegaan en de chef erbij gehaald. Hij constateerde dat er bij de marinade die ochtend teveel citroengras was gebruikt. Erg vervelend natuurlijk. Dit heb ik ook ter plekke aan u aangegeven aan tafel. U geeft aan dat u niets meer van de keuken heeft gehoord. Dat kan dan ook niet goed plaatsen. Na uw klacht heb die die avond de ossenhaas saté die in deze marinade voorbereid was die ochtend van de menukaart gehaald. Ik heb daarnaast aan u en aan de tafelgenoot een alternatief gerecht aangeboden die niet in rekening zijn gebracht (net zoals de saté uiteraard). Ook heb ik aangeboden om alle hoofdgerechten van de overige tafelgenoten "terug" te nemen en opnieuw zou bereiden zodat u verder gezellig samen kon eten. U gaf aan dat niet nodig te vinden. Jammer dat u blijkbaar nog steeds een onbevredigend gevoel heeft, dat concludeer ik op basis van uw reactie. Ook uw opmerking over "bijlagen van 25 euro" kan ik niet goed plaatsen. Wanneer u doelt op de prijs van de ossenhaas van 25,50 dan kan zonder enige reserve aangeven dat deze prijs/kwaliteit verhouding zeer reëel is.
Naar mijn mening hebben we alles gedaan om u alsnog tevreden te stellen, jammer dat dit blijkbaar niet gelukt is. Mocht u desondanks nog vragen hebben dan kunt u rechtsreeks contact met mij opnemen via bedrijfsleider@degeneraal.nl.
Met gastvrije groet,
Ariën Bos, bedrijfsleider De Generaal

11 januari 2024 beoordeeld

Het begon met de drank, 1 cassis en 1 tonic ik persoonlijk vind dat je een flesje geserveerd moet krijgen en niet een glas dat uitgeschonken is uit een fles. Waar heb ik zo duur voor betaald??(Aldi mischien). Hoofd gerecht potje vis was wel ok. Ossehaas sate had een vies bij smaakje de friet die er bij geserveerd werd kwam nadat de sate al op was. Liet hem duidelijk blijken dat ik daar niet blij mee was en als excuus boden zij een drankje aan van het huis. Maar helaas nooit gekregen. We werden het zo zat dat we maar opgestapt zijn. Zeer slecht gastheren.

Datum van bezoek: januari 2024

Jammer uw reactie te lezen. Natuurlijk is het een persoonlijke voorkeur om een drankje uit een flesje aan tafel uitgeschonken te krijgen in plaats van dat wij dat bij de bar doen. Uw vergelijking met de Aldi vind ik persoonlijk minder gepast. Los van het feit dat er volgens mij niets mis is met de supermarktketen in algemene zin. Geeft u een volgende keer bij het opnemen van de bestelling aan dat u wenst dat het flesje aan tafel uitgeschonken wordt, dan doen we dat graag voor u.
De ossenhaas saté is een zeer populair gerecht, juist gezien de karakteristieke smaak door onder meer gebruik van citroengras. Op de menukaart staat dit ook vermeld. Als u meteen had aangegeven dat u het gerecht niet vond smaken, hadden we meteen een alternatief aangeboden. We vinden het belangrijk dat elke gast kan genieten van een gerecht! Het te laat serveren van de frites is blijkbaar niet goed gegaan, net zoals het drankje van de zaak dat aangeboden is. Wanneer u bij een volgend verzoek uw klacht en mijn reactie meeneemt dan lossen we het alsnog op. Ik heb er alle vertrouwen in dat wij u een beleving naar tevredenheid kunnen verzorgen bij een volgend bezoek.
Met gastvrije groet.
Ariën Bos, bedrijfsleider De Generaal

Reizigers die Eethuys-Cafe 'De Generaal' bekeken, bekeken ook

In Eethuys-Cafe 'De Generaal' geweest? Deel je ervaringen!