“Heel gezellig en leuk om een keer heen te gaan”
Beoordeling van De Generaal

De Generaal
Geclassificeerd als nr. 3 van 3 Dessert in Baarn
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Maaltijden niet bijzonder maar smakelijk,bediening en sfeer uitstekend
Omgeving nodigt uit om te wandelen in het bos
Vlakbij station gelegen

Datum van bezoek: augustus 2019
MickVeldh, Eigenaar van De Generaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 week geleden

Dank, fijn te lezen! Graag tot ziens, De Generaal

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is niet zo lekker, wel best duur.
Als het terras niet zo prachtig gelegen was in het bos zou ik hier niet terugkomen. Heel jammer. Neem een echte kok in dienst!

Datum van bezoek: september 2019
MickVeldh, Eigenaar van De Generaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 september 2019

Wat jammer dat u de visstoof niet lekker vond en jammer dat u denkt dat onze koks niet echt goed zijn. Hopelijk zien we u nog een keer terug om iets anders te proberen, De Generaal

25 augustus 2019 beoordeeld

We hebben leuk gewandeld, mijn 3 jarige kind en ik. Start van Het Kabouterpad is bij De Generaal. Toen we om 11.45 terugkwamen en mijn 3 jarige kind zich erg verheugd had op een ijsje (het was tenslotte 30 graden) kregen we te horen dat dat niet mogelijk was. Ze hadden alleen ‘bolletjes ijs’ en die moesten uit de keuken komen, en de keuken... die was om 12.00 open. Treurig hoor, om dit om 11.45 te durven verkondigen....
Het personeel had sowieso niet veel aandacht voor de gasten. Moeilijk om iets te bestellen.
Leuke wandeling, maar geen aanrader om hier iets te nuttigen.

Datum van bezoek: augustus 2019
MickVeldh, Eigenaar van De Generaal, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2019

De Generaal vindt het jammer dat u een vervelende ervaring had. U wilde om 11:45 iets gebruiken terwijl dat pas om 12:00 uur kon. De reden dat u gevraagd is een kwartier te wachten is dat onze keuken vanaf 12:00 uur tot 22:00 uur open is, 7 dagen per week. Onze koks komen voor 10:00 uur om alles klaar te maken en te zetten en dat is meer werk dan menigeen denkt. De Generaal hoopt dat u dit begrijpt en hoopt u oprecht nog eens te verwelkomen.

24 augustus 2019 beoordeeld

Te duur voor wat je krijgt. Ik ken genoeg locaties in deze omgeving die qua prijs/kwaliteit beter zijn. De omgeving is mooi, maar dat hoeft niet in de prijs verwerkt te worden.

17 juni 2019 beoordeeld

Vlotte bediening, lekker eten, vriendelijk personeel, prachtige omgeving. Ruime parking.
Mooi terras waar het aangenaam toeven is.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die De Generaal bekeken, bekeken ook

Baarn, Utrecht Province

Baarn, Utrecht Province

In De Generaal geweest? Deel je ervaringen!