Beoordeeld op 21 juni 2018 via mobiele applicatie

Verbleven een nacht in dit hotel voor een concertbezoek . Ontvangst was vriendelijk, hotel was volledig bezet . De kamer was netjes , schoon maar wel basic . Zo is er geen plaats voor een kledingkast maar staat er een rek . Kamer was erg warm maar gelukkig konden de ramen open . Een kunst of matras beschermer zorgde ervoor dat mijn vriendin slecht kon slapen. Er is helaas geen lift aanwezig . Het restaurant en de bijbehorende wijnbar zagen er zeer gezellig uit maar helaas was alles bij terugkomst van het concert om 23:00 al gesloten . Het ontbijt was lekker en goed verzorgd. Uitcheck verliep soepel. Kortom een aardig hotel voor een nacht bezoek aan deze streek .

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 10 juni 2018 via mobiele applicatie

Monumentaal pand, nette kamer, modern gerenoveerd en leuk ingericht. Hadden standaard kamer op eerste verdieping voor 1 nacht. Krakende vloer heeft wel wat huiselijks, echter mag vloerbedekking in de hal en op de trap wel vernieuwd worden. Restaurant ook leuk ingericht met knus terras. Ontbijt was goed. Ook het eten in het restaurant. Kleine porties, echter wel voldoende. Prijs/kwaliteit verhouding voor zowel de kamer, als het eten is goed.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 25 februari 2018

Bij aankomst al meteen verrast met een gratis update. Mooie kamer, erg schoon en fris. Prima toeven in dit hotel hoor. Enige nadeel is dat door de houten vloeren het hotel erg gehorig is. Ontbijt ook prima. Al met al een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde alleen
Cosa - Promenad... B, Front Office Manager van Hotel-Restaurant Promenade, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2018

Beste Pieter,

Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons en de genomen tijd voor feedback.
Goed om te horen dat over het algemeen u een prettig verblijf heeft gehad.
Een oud pand brengt soms inderdaad wat nadelen met zich mee en vooral in de winter wil het dan letterlijk nog wel eens kraken.
Helaas is het niet makkelijk te verhelpen maar we gaan hier wel aandacht aan te schenken om het te verbeteren.
Nogmaals hartelijk dank en we hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen.

Jojan Smeltzer

Beoordeeld op 29 augustus 2017 via mobiele applicatie

ontvangst leuk... toen de trap op. Een mega krakende vloer en krakkemikkige kamer deur. Ik zag van alles op de vloer liggen en de plukken stof lagen naast het bed. Oké. We kwamen alleen voor een overnachting ach en het bed was prima. Helaas hebben we geen oog dicht gedaan wegens overlast van jongeren buiten. Toen werd t al erg vroeg tijd voor een kop koffie. Een houder voor de koffie cups lag in de la. Echter maar 4 cups erin en het omhulsel waarop staat welke smaak wat is was er niet. Erg onhandig. Er lag helaas maar 1 suikerzakje. Ook maar 1 theezakje. Dit is wel erg minimaal. Daarnaast moet je eerst onder de side table de stekker in stopcontact doen. Stopcontact is niet goed meer waardoor stekker er eigenlijk los in hangt wat wat vonken op levert. Bij boeken wordt aangegeven dat er een minibar is. Nou die is er niet! Bij vertrek werd sleutel aangenomen en ons nog een fijne dag gewenst. Er werd niet gevraagd of alles naar wens was. Blijkbaar bang voor kritiek. Waar je lijkt mij heel simpel iets aan kan doen. Bij aankomst bij onze auto bleek ook nog onze auto band lek gestoken te zijn. Die stond geparkeerd iets verderop de straat in tegenover hotel. Wij waren 1 van de 7 gedupeerden en dit bleek laatst ook al in de straat ernaast gebeurd te zijn. Voor ons in elk geval nooit weer. En zou dit hotel zeker niemand aanraden.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 27 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden smiddags een kamer geboekt via tripadvisor voor €75,-. Een gewone basis slaapkamer voor 1 nacht.
Ontvangst bij receptie was zeer vriendelijk en erg hulpvaardig.
De dame in kwestie bracht ons naar de kamer. Met de verontschuldiging dat ze aan het verbouwen waren...
Er hing een geurtje, maar goed, niet zeuren.
Het was een echte basis basis kamer, niets te veel, wel te weinig.
Ramen konden niet open of je moest een ladder vragen.
in badkamer stond nog een gebruikt bekertje.
Vloerbedekking was ronduit vies.
Bed was zacht maar schoon, ook badkamer.
Hier erg slecht geslapen door alle geluiden.
Erg gehorig, buren waren erg verliefd, wat dus meegenieten was.
Ze hadden tot 5.00uur tv aanstaan.
Hierna ging tv uit, en werd nogmaals de liefde bedreven, waarna het eindelijk stil werd.
Toen wij vertrokken was er niemand bij receptie, dus sleutels dat achtergelaten.
Misschien een tip voor directie, als jullie aan het verbouwen zijn, geef dan een iets betere kamer aan de gasten, voor de basis prijs, nu komen wij niet meer terug, terwijl het op een mooie locatie ligt.
Jammer want wij hadden dit adhoc gereserveerd.
Restaurant zag er top uit, hebben hier echter geen gebruik van gemaakt.

Datum van verblijf: augustus 2017