“Asperges ”

Vuur
Geclassificeerd als nr. 3 van 32 Restaurants in Baarn
Keukens: Europees
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ieder jaar eet ik met mijn vriendin ergens asperges
Dit jaar bij vuur. Heerlijk gegeten. Asperges waren op de traditionele wijze bereidt.
We zaten heerlijk buiten op het mooie overdekte terras.

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben afgelopen donderdag gegeten bij restaurant Vuur. Toen we binnenkwamen werden we vriendelijk begroet door het personeel en naar een mooi tafeltje begeleid buiten op het terras.

Eenmaal toen we hadden plaatsgenomen werden we heel snel geholpen met het opnemen van drankjes en kregen we een schaaltje met croutons en wat hummus. Nadat wij onze drankjes hadden kregen wij de kaart en werden de specialiteiten met enthousiasme uitgelegd.

Na deze uitleg hebben 2 van ons besloten om de kreegt te nuttigen en de andere namen een Black Angus Burger en een Sashimi.

Zodra dat was opgenomen duurde het niet heel lang voordat de gerechten op tafel stonden. En wat zag het er prachtig uit. De kreeft zag er fel rood uit met gesmolten kaas en goed doorgehakt friet en een frisse salade voor erbij. De Burger en de sashimi waren net als de kreeft ook heel er lekker.

Nadat onze borden waren meegenomen hebben wij de dessert kaart gekregen maar we zaten zo vol dat wij het deze keer helaas hebben moeten laten bij een lekker cappuchino.

Kortom: vriendlijk personeel, heel attent en allert. De gerechten zagen er heel goed uit en smaakte heerlijk. Voor ons 4-ren was dit een geslaagde avond en ze gaan ons zeker terug zien want wij vinden dit echt een aanrader!

T.

26 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze ervaring is zeer positief, tijdens lunchtijd aan gelopen voor slechts wat drinken terwijl het terras redelijk vol zat. Super vriendelijke bediening met oog voor het gezelschap (klein kind en demente bejaarde erbij). Goede plek gekregen, glaasje water om de onderweg geplukte bloemen in te zetten, erbij. Uiteindelijk toch nog bitterballen en één losse frikandel erbij. Heerlijk gezeten en gegeten met echt fijne bediening.

16 mei 2018 beoordeeld

De tournedos was maar even aangebakken en vervolgens in de oven nagegaard. Zag dus wat bleek en was niet supermals. Voorgerecht Foie gras was heerlijk. Ook werden er geen broodjes meer geserveerd, jammer. Helaas is een alcoholvrij aperitief of wijn niet beschikbaar. De rode wijn wordt helaas (veel) te warm geschonken. Goede bediening.

12 mei 2018 beoordeeld

Vanmiddag getracht bij Vuur te lunchen. Ik was alleen, kennelijk commercieel niet interessant: na een kwartier kwamen aperitief en kaart en een half uur verder had ik nog niets kunnen bestellen. Of je lucht bent. In arren moede maar weggegaan om ergens anders een hapje te eten. Jammer. Dat is eens maar nooit weer.

Reizigers die Vuur bekeken, bekeken ook

Lage Vuursche, Utrecht Province

Baarn, Utrecht Province

In Vuur geweest? Deel je ervaringen!