“Lekker eten”
Beoordeling van Ribsfactory Amersfoort

Geclassificeerd als nr. 120 van 272 Restaurants in Amersfoort
Beschrijving: Onze specialiteiten zijn spareribs, hamburgers en steaks. Alles is huisgemaakt met pure en eerlijke ingrediënten. We bereiden alles op onze grills met een temperatuur oplopend tot wel 400 graden. Hierdoor blijven alle smaken en sappen behouden.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

super lekker eten gehad, bediening was goed. Was wel even wennen om spareribs met een smaak te eten dat je niet gewend bent maar was wel echt heel lekker!
Ga er zeker vaker heen.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, het was een goed stuk vlees dat lekker was bereid. Eenmaal binnen bleek het restaurant groter dan verwacht. Het is er mooi ingericht en erg gezellig.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In eerste instantie koude spareribs. Werd netjes opgelost door nieuwe te brengen die wel warm waren. Nog steeds niet heet. Ook een gratis drankje. Ze doen dus hun best. Spareribs in geheel niet bijzonder terwijl het hun specialiteit is.
Ook zeker niet goedkoop voor wat je krijgt. En dan heb ik het ook over de hoeveelheid. We komen niet terug.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten. Malse spare ribs en heerlijke Chicken wings.
Alles erg schoon en netjes.
Bediening was redelijk goed totdat het voorgerecht geserveerd werd. Daarna erg lang moeten wachten op het eten en drinken en zelf de bediening een paar keer aangesproken hierop. Hetzelfde met het nagerecht bestellen. Dit is jammer, want als de bediening wat vlotter zou zijn heb je een geweldig restaurant!
Prijs kwaliteit is goed.

Ribsfactory A, Public Relations Manager van Ribsfactory Amersfoort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 mei 2018

Beste Chantal,

Bedankt voor jouw reactie.
We hopen dat jouw ervaring toch fijn genoeg was om nog een keer langs te komen, hopelijk tot snel!

MVG,
Carlin Klein Wolterink

26 april 2018 beoordeeld

Gisteren hier gegeten voorafgaand aan een theatervoorstelling. Erg mooi en smaakvol pand met veel ruimte. Vriendelijke bediening die je keurig adviseert en een eigenaar die ook de tijd neemt om even een praatje te maken. Wij hebben de mixed platter genomen en oh wat lekker! De spare ribs speciaal gekruid en die black angus zo supermals. Ook fijn dat je gewoon een fles mayo op tafel hebt en niet van die kleine benauwde potjes waar je soms nog extra voor moet betalen. We zijn niet aan de mayo toegekomen want de bijgevoegde truffelmayo en knoflooksaus waren erg lekker en genoeg. Aan het eind kreeg mijn man zelfs een potje marinade mee, die gaan we zeker gebruiken en komen graag nog een keertje terug. Een absolute aanrader dit restaurant!

Beste Rienie,

Wat leuk om te lezen dat je zo'n goede ervaring hebt gehad!
Bedankt voor jouw reactie, en we hopen je binnenkort terug te zien.

MVG,
Carlin

Reizigers die Ribsfactory Amersfoort bekeken, bekeken ook

Soest, Utrecht Province
Amersfoort, Utrecht Province

In Ribsfactory Amersfoort geweest? Deel je ervaringen!