“Goede kwaliteit, heerlijk”
Beoordeling van Restaurant Rauw

Restaurant Rauw
Geclassificeerd als nr. 9 van 274 Restaurants in Amersfoort
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Rauw, mooi vlees goede wijn, ondanks het restaurant op een industrie terrein zit hebben ze bij Rauw toch een prettige sfeer neer kunnen zetten.

Erg vriendelijke bediening, in eten van partner zat een ingrediënt wat zij niet lust, zonder gemopper een nieuw voorgerecht zonder dit.

Goede service, vriendelijk personeel en (h)eerlijk vlees!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua smaak is het eten goed, veel keuze uit verschillende soorten vlees. Echter, de hoeveelheid vlees en mee geserveerde groente is “weinig” voor de prijs die je betaalt per gerecht. Bijzonder is dat ze niet vragen hoe je je vlees gebakken wil hebben. Bediening was deze avond kortaf met weinig aandacht voor de tafel. Locatie is niet zo sfeervol, wel makkelijk parkeren.

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We komen graag bij Rauw. Heerlijk op het terras genoten van al het lekkers en stoere stukken vlees dat uit de keuken komt. De bediening was top, vriendelijk en oplettend. Lekkere gekoelde en goed geprijsde rode Menetou Salon gedronken. De DOM koffie doet je bijna opstijgen. We hebben een hele leuke avond gehad en we gingen erg vrolijk naar huis.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was erg jammer dat we zolang moesten wachten. We waren er om 1230 zoals afgesproken en een gast zou later aanschuiven. Hoewel op de lunch kaart en website staat dat twee gerechten van de kaart binnen 60 min mogelijk is besloten we na het hoofdgerecht en geen voorgerecht om 1350 u het toetje /koffie elders te toen. Erg jammer want het vlees was erg goed. Maar de ervaring dus teleurstellend.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep collega's van 8 personen gedineerd bij Rauw. Hoewel we er vroeg waren en besloten ivm koningsnacht alleen een voor- en hoofdgerecht met koffie na te nemen duurde de avond toch minstens 3 uur. Dat is te lang. Ook het menu was mijns inziens aan vernieuwing toe. Het eten is goed maar niet bijzonder. Ook vrij lawaaierige ambiance. Lastig elkaar te verstaan. Ik was er voor de 3e keer. Bediening is wel aardig maar weinig persoonlijk. Kortom: het is wel eens beter geweest bij Rauw.

Reizigers die Restaurant Rauw bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Restaurant Rauw geweest? Deel je ervaringen!