“Tegenvaller”
Beoordeling van Riposo

Riposo
Reserveren met
Riposo is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 20 van 284 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Italiaans
1 juni 2018 beoordeeld

Het viel ons erg tegen. Het was weliswaar niet duur, maar de maaltijd was wel erg simpel, te simpel. Smaak was wel goed, maar een bijna maagdelijke pasta was voor ons niet bepaald een topper.... jammer, temeer daar we voor dit etentje vrienden hadden uitgenodigd. We voelden ons daardoor 'onprettig'. Volgende keer zullen we een restaurant uitzoeken waarvan we de kwaliteit kennen!

Datum van bezoek: april 2018

17 mei 2018 beoordeeld

Leuk klein restaurant aan het altijd gezellige Hof.
Heerlijk buiten op terras gegeten en genoten van de heerlijke gerechtjes.
Vriendelijke bediening en hulde voor de kok.

Datum van bezoek: juli 2017
11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel positief, gezellig terras . Lekker kunnen genieten in de zon van drankjes. Vriendelijke bediening. Normale prijzen.

Datum van bezoek: mei 2018
11 april 2018 beoordeeld

Alles wordt ter plekke gemaakt en door de eigenaar zelf uitgeserveerd. Aardige kundige man, prettige sfeer en heerlijke hapjes.

Datum van bezoek: april 2018
24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met 4 vrienden gegeten. Erg lekker! En geen geld voor een driegangen menu. Leuk concept dat je soort van eet wat de pot schaft.

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Riposo bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Riposo geweest? Deel je ervaringen!