“Aanrader”
Beoordeling van De Aubergerie

De Aubergerie
Reserveren met
De Aubergerie is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 9 van 269 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Frans
4 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ons laten verassen door de kok. We kregen een heerlijk, afwisselend en gebalanceerd menu. De geserveerde wijnen voegde echt wat toe aan de gerechten. Het tempo van serveren was mooi, de bediening gastvrij en attent.

20 januari 2018 beoordeeld

in een prachtig oud gerestaureerd pand zetelt dit restaurant. ruim van opzet , het geheel straalt in alles rust uit. parkeren kun je als je geluk hebt vlakbij of anders in de nabijgelegen parkeer garage de Beestenmarkt.
De muziek is aangenaam en de bediening vriendelijk .
aankleding prettig eigentijds met fijne stoelen ( wel belangrijk als je lang wilt tafelen)
Er zijn diverse keuzes in menu combinaties voor heel redelijke prijzen.. de bijpassende wijnen kunnen per heel of half glas.
het geheel komt als prettig klassiek over , geen heel wilde keuzes in ingrediënten of bereidingen maar degelijk en bijzonder smakelijk.
altijd fijn : veel heerlijke amuses.
Toilet keurig en op begane grond.
kortom de moeite waard om nog eens terug te komen.
overigens hebben ze recent ook de moeite genomen een gezelschap van 22 man te verwennen. indien de menukeuze tevoren is doorgegeven kunnen ze dat ook aan.

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en kon zelfs de auto voor de deur kwijt De zeer vriendelijke en deskundige bediening voegt ook nog toe aan ons zeer aangename diner.

23 oktober 2017 beoordeeld

Enkele jaren geleden waren we het er bij de publieksjury van Proef Amersfoort hartgrondig over eens dat De Aubergerie de publieksprijs moest winnen. En aan die kwaliteit wordt dagelijks doorgebouwd. Inmiddels is De Aubergerie bekroond met een Bib Gourmand. We doken met onze CuliClub naar binnen om eens de kunst af te kijken. Zes gangen met heerlijke smaken en bijpassende wijnen. Het zag er allemaal fantastisch uit, maar - en dat ligt zeker aan mij - ik ben op een gegeven moment wel klaar met alle kleine 'subtiliteiten', krokantjes en bedjes. Van zeven tot half één eist ook wel het nodige van je zitvlees, zeker als je dat niet hebt ;-) Dan aas je ergens op een vullende hap. En die was er niet echt. Nu moest het dessert 'het' doen. Misschien volgende keer toch maar weer gewoon een driegangen. Geweldig vond ik de Pineau uit de Charentes. Zelden geserveerd, maar o zo lekker! De bediening was vlot en informeel. Maar het verhaal moest worden verteld, en dat raasde voorbij, dat dan weer wel. Alles werd eraan gedaan om het ons naar de zin te maken. Of die ster er in zit? Nou, het zit er zonder meer tegenaan. Al is het allerbelangrijkste: blijf jezelf. Die onvergetelijke avond, daar gaat het om!

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden bij de Aubergerie gegeten. Karakteristiek pand en voldoende ruimte rond te tafels. Gekozen voor het verrassing menu. Mooie amuses en stuk voor stuk prima gerechten afgesloten met kaas. Wijnarrangement goed gekozen en uitstekend gepresenteerd. Wij komen zeker terug.

Reizigers die De Aubergerie bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In De Aubergerie geweest? Deel je ervaringen!