“Stadsbezoek Amersfoort ”

Popocatepetl
Geclassificeerd als nr. 88 van 283 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Mexicaans
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben we hier heerlijk gegeten, goed warm, verzorgd en smakelijk.... En ook nog eens heel gezellig

Datum van bezoek: mei 2018
Eric B, Manager van Popocatepetl, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 mei 2018

Bedankt voor de mooie recensie Jeanine!
^Popo

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gisteren met collega's gegeten. Duurde allemaal ontzettend lang(ruim een uur) voordat het eten kwam. Ik had een salade gamba waar maar 2 stukjes gamba in terug te vinden waren.. Ipv mais en zwarte bonen zou ik extra wilde rijst en wat friet krijgen. De friet waren ze compleet vergeten en de rijst in mijn salade was ook ver te zoeken. Wat van gezegd tegen het meisje van de bediening maar ze was zo verlegen en onzeker dat er niks mee werd gedaan. Uiteindelijk de volle prijs moeten betalen voor sla, 2 mini hamba's en 2 inktvisringen en wat avocado. Friet kwam toen iedereen al klaar was.. niet aan te raden dus

Datum van bezoek: april 2018
Eric B, Manager van Popocatepetl, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 mei 2018

Beste Marieke,

Bedankt voor het achterlaten van een recensie, wij stellen feedback zeer op prijs.
Wat ontzettend vervelend om te lezen dat jullie avond niet naar wens is verlopen. Mijn oprechte excuses hiervoor.
Vanwege meerdere factoren verliep de avond niet zoals gebruikelijk en hierdoor hebben we jullie tekort gedaan in jullie ervaring bij ons restaurant.

De feedback over de gerechten hebben wij met het keukenteam besproken en wij gaan de verbeterpunten aanpakken.
De salade pescadores staat wat onhandig omschreven op onze menukaart. Hierbij kan de indruk worden gewekt dat het een gambasalade betreft, waar het in feite een salade met gemengde vissoorten (waaronder gamba’s) is. We gaan kijken hoe we dit beter kunnen formuleren, zodat de omschrijving beter bij de verwachting van de gast aansluit.

Ik betreur het dat er door de bediening geen passende oplossing is gezocht ter compensatie van jullie teleurstelling. Ook dit hebben we intern besproken en gaan we meenemen in de training van onze medewerkers.

Nogmaals mijn excuses dat jullie avond anders is verlopen dan verwacht. Mochten jullie ons in de toekomst nog een kans willen geven om jullie een leuke avond te bezorgen, wil ik jullie het dessert van het huis aanbieden. Als jullie hiervan gebruik willen maken, verwijs in de reservering dan even naar deze conversatie.

Groet,

Yonna

25 februari 2018 beoordeeld

Al een tijd geleden dat wij bij dit restaurant gegeten hebben. Diverse vestigingen al gehad. De kaart ziet er prima uit. Wij kregen een tafel in de 'serre'. Koud en tochtig was het daar. Er werd gekozen qua drankjes en eten. De drankjes kwamen maar de thee werd vergeten. De nachos met z'n vijven delen is wat karig. Twee bakjes mogen dan wel op tafel. Wij hadden twee voorgerechten, de kaasfondue en een plank met van alles en nog wat. De kaasfondue was warm en in twee smaken. Ook wat salsa erbij. Op de plank lagen twee inktvisringen, twee mini empanadas, vier stukjes gebakken chorizo met sinaasappel en geroosterde pepertjes, een halve avocadoschil met garnaaltjes, een taco chipje met in citroen gegaarde witvis Ijammer want het is een plank voor twee personen) en een koude kaasfondue met champignons met twee tortillas die ook koud waren. De beenham zag er goed uit en daar lag genoeg bij aan extra's. De kip met losse sausjes zag er goed uit maar de patat was koud. Dus alles ging terug. De plank kwam pas na zo'n 15 minuten wachten weer terug! Dacht dat patat niet zolang nodig heeft in een restaurant om te bakken. Hierdoor was de kip (die nog 'geplukt' moest worden) erg droog. De rest was dus al bijna klaar met eten. De twee enchilladas waren smakelijk maar waren te karig gevuld. Ja er zat heel veel rijst en bonen bij. Maar dat bestel ik niet en dat is extra bij het gerecht. De nachos die gekozen waren, met kip en gehakt, zagen er uit als een voorgerecht. Ook te weinig. Te weinig zure room en guacamole. Ook het vlees was wat karig. Het dessert hebben wij overgeslagen. De reden waarom wij hier al een tijd niet meer geweest zijn, is eigenlijk het verhaal hierboven. Er is dus helaas niets veranderd binnen de keten.

Datum van bezoek: februari 2018
Eric B, Manager van Popocatepetl, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2018

Beste Emielia,
Bedankt voor het achterlaten van je beoordeling. Nogmaals excuses voor het verloop van de avond, de vergeten thee, de koude fondue en friet. Wij zullen dit intern nogmaals bespreken en gaan verbeteren. Nogmaals bedankt en wij hopen u nog eens terug te zien bij Popocatepetl. Graag laten wij u dan anders ervaren.
Mvg, ^Team Popo

22 januari 2018 beoordeeld

Goede prijs kwaliteit verhouding! Heel goed en lekker eten. Soms kan de bediening door de drukte wat minder goed oplettend zijn.

Datum van bezoek: januari 2018
Eric B, Manager van Popocatepetl, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 januari 2018

Beste Alex,
Bedankt voor de beoordeling. Mooie complimenten en een punt van aandacht.
Gaan we mee aan de slag, zien we je snel weer?

Mvg,
^Popo Amersfoort

31 december 2017 beoordeeld

Gisteravond spontaan binnengewaaid met een nicht. Zoals altijd heerlijk gegeten, ruim voldoende want na alleen een hoofdgerecht zaten we beiden vol. Het fijne aan dit restaurant vind ik dat ze goed uit de voeten kunnen met allergieën. Voorheen stond zelfs op de kaart wat gluten of lactose bevatte. Zouden ze weer mogen invoeren vind ik. Toen de rekening kwam dacht mijn nicht dat het bedrag dat ik noemde per persoon was. Voor veertig euro met z'n tweetjes eten inclusief wijn is ook echt geen geld!

Datum van bezoek: december 2017
Eric B, Manager van Popocatepetl, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2018

Beste Janine,
Bedankt voor uw beoordeling, graag tot een volgende keer bij Popo!

^Team Popocatepetl

Reizigers die Popocatepetl bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province
Amersfoort, Utrecht Province

Doorn, Utrecht Province

In Popocatepetl geweest? Deel je ervaringen!