“Absolute aanrader”

Geclassificeerd als nr. 1 van 439 Restaurants in Amersfoort
Prijsklasse: € 19 - € 35
Keukens: Amerikaans, Barbecue, Steakhouse, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Stoere vlees en BBQ keuken in het bruisende hart van Amersfoort. De passie vanuit de open keuken geeft het gevoel dat je bij vrienden op bezoek bent.
8 juni 2024 beoordeeld

Fijne relaxte sfeer, erg lekker en goed gegeten. Het personeel is zeer vriendelijk en uiterst attent.
Zo hoort het !
Absolute aanrader.

Datum van bezoek: juni 2024

7 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, alles vers gemaakt, leuke kaart ook voor vega’s. Fijne bediening!
Ook fijn is dat de akoestiek goed is. We werden heel gezellig ontvangen.
Tafels mooi gedekt met wit linnen.
Ze hebben 2 shifts: eerste shift van 17:00 uur tot 19:00 uur. Voor ons perfect want wij moesten de trein van 19:30 uur halen.

Datum van bezoek: mei 2024
6 mei 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Hete Kolen. Heel erg fijn onthaal! Energiek team met een heel fijne gastvrije ingesteldheid. Heerijke gerechten bereid op de Josper!

Datum van bezoek: mei 2024
23 maart 2024 beoordeeld

Fijne avond gehad bij een toprestaurant in Amersfoort.
Door de uitbreiding is er veel plaats en doet het restaurant ruimtelijk aan.
Het personeel verdient een hele grote pluim. Drukke avond, maar voortreffelijke service.
Het eten is heel goed klaargemaakt op de Josper, mals en sappig. We hadden de lams racks en dat was om je vingers bij af te likken.
De wijnen zijn ook zeer vriendelijk qua prijs en ook de smaak is niet te versmaden.
Kortom, we hebben genoten en komen zeker terug om misschien op het terras te gaan dineren.

Datum van bezoek: maart 2024
    • Sfeer
31 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren met 3 collega's gegeten bij Hete kolen. Leuke setting en goed eten. Vlotte en kundige bediening.
Het eten was ook lekker. Iets te verbeteren? Jazeker: de spareribs zijn goed gegaard maar er mag iets meer pit en smaak in.

Datum van bezoek: januari 2024

Reizigers die Hete Kolen bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Hete Kolen geweest? Deel je ervaringen!