“Hele goede steak”
Beoordeling van Hete Kolen

Hete Kolen
Reserveren met
Hete Kolen is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Dessert in Amersfoort
Keukens: Amerikaans, Barbecue, Steakhouse, Grill
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Beschrijving: Stoere vlees en BBQ keuken in het bruisende hart van Amersfoort. De passie vanuit de open keuken geeft het gevoel dat je bij vrienden op bezoek bent.
21 januari 2018 beoordeeld

Paar keer gegeten, maar de Steak is echt heel goed. Mooi van smaak en lekkere groenten erbij. De bediening is leuk en de sfeer mede door hen ontspannen

17 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al vaak geweest en nu toch maar eens een beoordeling. Leuke bediening, altijd een gezellig praatje en niet onbelangrijk gewoon erg goed eten met een lekker biertje. Terecht op #1 hier.

10 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een heerlijke hamburger gegeten met heerlijke speciale patat. Het personeel was heel vriendelijk, wel druk maar dat mocht de pret niet derven

9 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik kan een heel verhaal typen maar dat is niet nodig. Dit is mijn favoriete restaurant in Amersfoort (en ik heb er een hoop gehad). Het eten is hier heerlijk, de bediening is top en de prijs-kwaliteit is ook goed. Ik heb niks op te merken, behalve een tip: reserveer van te voren! Want ze zitten vaak vol (en dat is een positief teken!).
Vegetariërs kunnen hier ook heerlijk eten trouwens!

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zin om een keertje niet te koken en jezelf te verwennen?

Bij Hete Kolen ben je ook alleen aan het goede adres. Zeker als je aan de chefs table zit.De bediening is alert, het eten goed genoeg om in stilte van te genieten.

Je krijgt een amuse van het huis ( in mijn geval gerookte eend met rabarber) wat ik een leuk accent vind.

Ik heb de steak medium besteld, en kreeg deze perfect gegaard met een smakelijk garnituur en goede barbecue saus.

Als dessert gebakken appel met rum en vanilleijs. Ook erg lekker. Ook weer leuk dat er friandises bij de thee waren. En alles even zorgvuldig bereidt. Ik kom hier terug!

Reizigers die Hete Kolen bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Hete Kolen geweest? Deel je ervaringen!