“Heerlijk op het terras”

Sloop Wine & Dine
Geclassificeerd als nr. 30 van 277 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Internationaal
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tafel 407. Heerlijk. Hoog en op het terras buiten. Lekker glas wijn en prima mondvermaakjes van dit goede restaurant. De ‘haaienbuikjes’ bij de makreel kon ik niet vinden, maar de makkelijke gangen (alles is €8,50 en twee of drie gangen is een heerlijk maal) zijn erg smakelijk. Goede groentes erbij. Zeker op de lijst Amersfoort.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke locatie, mooi idyllisch terras aan het water. Hele prettige, persoonlijke service. Ik voelde me als gast echt welkom door de aandacht die aan ons werd besteed. Ze hebben een concept van kleinere gerechten van dezelfde prijs waar je er een paar van besteld. Wij aten 3 gerechten + een nagerecht. Culinaire gerechten maar toch erg toegankelijk (en betaalbaar, ook fijn!) en de bediening kan goed adviseren.
Ik ben zwanger en zo fijn dat ik niet beperkt werd in mijn keuze, als ik iets niet zou mogen hebben dan zou de kok het gerecht voor mij aanpassen. Zoveel beter dan de restaurants waarbij er vaak maar 1 of 2 gerechten overblijven die geschikt zijn voor zwangeren. Het eten was verrukkuluk! Ik heb binnen niet goed gekeken maar vond op het terras wel de charme dat er geen groepen waren, tafels voor maximaal vier personen. Ook geen kindjes gezien en dat was toch wel prettig eerlijk gezegd (hebben onze zoon ook thuis gelaten). We hebben een hele fijne avond gehad en komen graag terug!

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje, enorm vriendelijke bediening. Het menu biedt voor ieder wat wils, gerechten zijn van kleiner formaat wat eigenlijk perfect is om wel te proeven maar niet overvol te zitten. Uitgebreide wijnkaart beschikbaar.

Nadeel: ondanks dat we hadden gereserveerd was er alleen een “te klein” tafeltje beschikbaar voor ons buiten op de zomerse dag. Ik vind dat mensen die reserveren voorrang moeten krijgen op de tafels buiten.

6 mei 2018 beoordeeld

Wij zijn daar toevallig verzeild geraakt , bedoeling was gewoon om iets te drinken maar uiteindelijk blijven eten . Zeker geen spijt. Zeer vriendelijke bediening en lekker verrassende kleine gerechtjes. We gaan nog zeker terug moesten we nog eens in Amersfoort belanden

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gevarieerde menukaart met 24 kleine gerechten. We hadden makreel en een rouleau van konijn. Dat was erg smakelijk. Daarna parpedelle met avocado, een heerlijke combi. Ook de spareribs van kalf waren lekker. De jonge bediening deed het ondanks de drukte heel erg goed. Vriendelijk en alert. Niets was teveel. Overigens was de prijs ook vriendelijk.

Reizigers die Sloop Wine & Dine bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Sloop Wine & Dine geweest? Deel je ervaringen!