“Zeer gastvrij en prima eten”

Mediterraan Restaurant Celik
Geclassificeerd als nr. 21 van 302 Restaurants in Amersfoort
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen, zoals altijd. Ruime keuze en zeer schappelijke prijzen. Saladebar is een succes. Gerechten van de kaart of een combinatie ? Geen probleem.

Datum van bezoek: september 2019

10 juli 2019 beoordeeld

Wij, mijn vrienden en ik, werden bij de deur ontvangen door vriendelijk personeel. Er is een uitgebreide kaart en wij hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: juli 2019
3 juli 2019 beoordeeld

Hier kan je lekker mediterraans eten. Het is niet duur en er is veel keus. De obers zijn heel erg aardig en vriendelijk. Midden in het restaurant is er ook nog een grote aquarium wat heel erg sfeer vol is. Kortom gewoon daar een keer eten is een aanrader.

Datum van bezoek: september 2018
1 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Regelmatig eten we hier en het blijft thuiskomen. Zo gastvrij . Kaart verandert niet veel , een vers saladebuffet. Veel vlees als je dat wilt en niet duur eten. Gewoon nog karaf water mogelijk. Lekker ontspannend om hier te zijn. Lekker voor de Flint hier gegeten. Aanrader

Datum van bezoek: juni 2019
5 mei 2019 beoordeeld

De bediening was uiterst vriendelijk en snel. Het eten smaakte uitstekend en was precies voldoende. De sfeer in het restaurant was gezellig. Ondanks de drukte bleef men galant.

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Mediterraan Restaurant Celik bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Mediterraan Restaurant Celik geweest? Deel je ervaringen!