“Heerlijk gegeten”

Keukens: Japans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 december 2017 beoordeeld

Leuk ingericht restaurant waar we heerlijk gegeven hebben. Keurige uitleg over kaart en mogelijkheid om voor 10,- pp extra inclusief drinken te nemen. Dit niet gedaan en los drinken bested. ook twee karaffen met kraanwater gekregen. Eten kwam redelijk snel na het wegpakken van de kaart. Na het rechtopzetten van de kaart werd deze ook redelijk snel opgehaald, dat wel anders meegemaakt in een restaurant waar je 2,5 uur mag eten. Al met al een positieve ervaring.

29 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben gek op sushi en kom al jaren bij diverse all you can eat sushi tenten, nergens is het beter dan bij Sushi Today. Ruime keuze, superlekkere, heel verse sushi en een bizar uitgebreid en verleidelijk dessertbuffet. Ook zit je hier niet zo bij elkaar op schoot als bij veel andere Japanners (tip: reserveer een tafel met uitzicht op de Koppelpoort). Maar dat is bijzaak, belangrijkste argument om hier naartoe te gaan is de beste sushi. Groot fan!

7 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij sushi today kan je heerlijk eten. Alles wordt goed en lekker klaargemaakt. De bediening is vriendelijk en vlot.
Als extra's is er een uitgebreid dessertbuffet.
26,50 euro all-in en voor drie euro extra kan je ook je drankjes onbeperkt drinken

5 november 2017 beoordeeld

Persoonlijk vind ik Sushi Today het beste sushi restaurant van Amersfoort, omdat er veel keuze is uit meer dan 100 gerechten, de prijs- kwaliteit verhouding is prima en Sushi Today heeft een uitgebreid toetjes buffet. Verder wordt je warm ontvangen door vriendelijke bediening en als je toch liever ergens anders wil zitten, dan was dat geen probleem. Voor het onbeperkt drank arrangement betaal je €10 terwijl je bij bijvoorbeeld Shabu Shabu hier €15 voor betaald! kortom op restaurant!

Een TripAdvisor-lid
2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben zelf in een aantal ayce restaurants geweest in Amersfoort waarvan ik deze veruit de beste vond. Heb hier laatst met mijn familie gegeten voor mijn broers verjaardag. Personeel is erg vriendelijk, eten wordt snel geserveerd en is erg lekker. Je hebt veel keus uit verschillende soorten gerechten. Prijs/kwaliteit is hier ook echt goed want je betaald hier voor onbeperkt drank arrangement 10 pp terwijl je bij shabushabu Amersfoort 15 pp betaalt. Groot restaurant met uitzicht op zowel de koppelpoort als op het eemplein. Echt een aanrader!

Reizigers die Sushi Today Amersfoort bekeken, bekeken ook

Soest, Utrecht Province

In Sushi Today Amersfoort geweest? Deel je ervaringen!