“casual lunch”
Beoordeling van Centraal Ketelhuis

Centraal Ketelhuis
Reserveren met
Centraal Ketelhuis is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 58 van 272 Restaurants in Amersfoort
Beschrijving: Heerlijk op je eigen manier én in stijl lunchen bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort! Hier lunch je op een unieke locatie met een vernieuwend mix&match concept. Je stelt door middel van kleinere gerechtjes je eigen lunch samen. Een ideale manier om van alles te proeven en je door verschillende gerechten te laten verrassen! De wisselende en gevarieerde menukaart is ingedeeld in de categorieën vis, vlees, kaas en plantaardig. Per categorie heb je keuze uit drie soorten broodjes: van vertrouwde klassiekers tot avontuurlijke verrassingen. Voor ieder wat wils! Ook kun je je broodjes combineren met één van de smakelijke soepen en frisse salades. Ook voor een gezellige High Tea kun je hier terecht. Onbeperkt genieten van de lekkerste theesmaken en je laten verwennen door de verschillende hartige en zoete lekkernijen! Reserveer uiterlijk 1 dag van te voren en beleef je eigen High Tea moment. Proef de heerlijke gerechten op de menukaart en laat je verassen door het vernieuwende concept bij lunchcafé Het Centraal Ketelhuis in Amersfoort!
31 mei 2018 beoordeeld

Afgelopen zondag hier zomaar even naar binnen gelopen voor een lunch. Je komt een mooi industrieel pand binnen en wordt vriendelijk ontvangen door het personeel. Ze vragen waar je wilt zitten (ondanks dat het best druk is en ik alleen was) en lieten me plaats nemen aan een simpele tafel waar ik wilde zitten.

De lunch zelf was erg snel geleverd (er werd mij verteld dat de keuken erg stil was omdat iedereen alleen wat dronk door het weer) het eten was dus snel, lekker en vers. Een lekker donker special biertje er bij door aanbevelen door het vriendelijke personeel.

zeker de moeite waard om hier een keer te gaan lunchen met een van de menu opties die ze hebben.

Dave H, Public Relations Manager van Centraal Ketelhuis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2018

Hoi Eleonor, bedankt voor jouw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat de lunch zo goed in de smaak is gevallen. Hopelijk tot een volgende keer.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie industriële locatie. Ruim terras met vrijwel altijd plek. Vriendelijk personeel met op het moment dat wij er waren live pianomuziek.

31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de Wagenwerkplaats aan de Soesterweg aan de Soesterweg staan veel verschillende interessante oude gebouwen die een nieuwe bestemming hebben gekregen.
In het Centraal Ketelhuis uitstekend geluncht. Keuze uit verschillende soorten beleg op heerlijke broodjes, soep of salade maar ook een high tea.

28 maart 2018 beoordeeld

Het jaarlijkse familie etentje dit keer in de buurt gedaan. Makkelijk parkeren (voor ons belangrijk daar oma slecht ter been is). Uitgebreide kaart mwet keus voor ieder. Heerlijk gegeten in leuke ongedwongen ambience. Vriendelijke bediening

1 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagmiddag lunchen in 'onze' eigen stad, dat kun je prima doen bij het Centraal Ketelhuis. Wel moet ik erbij zeggen dat ze de tijden strict hanteren. Als je om half 4 nog wil bestellen, kun je niet alles meer kiezen. Des te meer reden om gewoon lekker op tijd te komen.

Ze hebben een leuk concept bedacht voor de lunch. Een combinatie trio, wat moet je daar nou bij voorstellen? Ze hebben allerlei heerlijke, kleine broodjes op de kaart staan, een stuk of 12 (misschien meer). Je kiest dan voor 2 broodjes een soepje en een salade. Die bloemkoolsoep was echt fenomenaal. Ja, ik kan enthousiast worden van soep haha! De salade met pompoen, sinaasappel, couscous, tomaatjes was eveneens overheerlijk. De 4 broodjes waren belegd met gerookte zalm, makreel, carpaccio en eendenborst. We kunnen wel stellen dat we heerlijk het oude jaar zijn uitgeluncht! Geen 5-sterren, omdat iets me tegenstaat en dan met name het extra beetje gastvrijheid. Desalniettemin is de potentie voor 5 sterren absoluut aanwezig. Aanrader! Zeker ook vanwege de ligging, prima parkeergelegenheid, mooie buurt en een prachtig industrieel pand.

Reizigers die Centraal Ketelhuis bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Centraal Ketelhuis geweest? Deel je ervaringen!