“Heerlijk Indonesisch restaurant.”

Laat maaltijden bezorgen
Geclassificeerd als nr. 13 van 438 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Indonesisch
15 februari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij gaan hier elk jaar eten met dezelfde mensen, superlekker gegeten, hele goede service en centraal gelegen. Heerlijke rijsttafel, lekkere wijn en n heerlijke affogato als dessert. Absolute aanrader.

Datum van bezoek: februari 2024

6 januari 2024 beoordeeld

Wederom heerlijk gegeten en zeer vriendelijk bediend! Dit restaurant stelt ons nooit teleur, alles klopt!

Datum van bezoek: januari 2024
11 november 2023 beoordeeld

Traditioneel indisch eten echt top.
In één woord fantastisch. 👌👍
Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Ik heb na lange zoektocht mijn restaurant gevonden.

Datum van bezoek: november 2023
6 oktober 2023 beoordeeld

Heerlijk gegeten, verrassende gerechten uiterst vriendelijk personeel. Hier voel je je welkom! Prima locatie bij het station

Datum van bezoek: september 2023
27 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke Indonesische Rames speciaal gegeten. Super lekker. Erg vriendelijke bediening. Een echte aanrader. Als je in Amersfoort bent moet je hier gaan eten.

Datum van bezoek: september 2023

Reizigers die Indonesian Restaurant Rumah Makan Melati bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Indonesian Restaurant Rumah Makan Melati geweest? Deel je ervaringen!