Beoordeeld op 25 november 2019

het personeel is zeer vriendelijk; de ligging van het hotel is, in het centrum, erg mooi
kamer was compleet, maar eenvoudig; prijs (zeker voor 1 persoon) aan de hoge kant
wel enige geluidsoverlast van gasten

Reistype: Reisde alleen
LangeJanHotel, Guest Relations Manager van Lange Jan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 november 2019

Bedankt dat je de tijd hebt genomen jouw ervaring te delen.
Leuk om te lezen dat het personeel zeer vriendelijk is :)
Mag ik vragen in welke kamer je hebt overnacht? We hebben verschillende kamertypes, elk met een eigen prijscategorie.

Beoordeeld op 18 november 2019

Comfortable bed met een schone gedeelde douche en toilet. De kamers bevinden zich boven het café, helemaal geen overlast gehad van geluid. Het ontbijtbuffet was rijkelijk gevuld en lekker vers. Ook de service van het inchecken en reservering process ging vlekkeloos.

Reistype: Reisde alleen

Bedankt voor deze mooie, uitgebreide review!
Wat leuk om te lezen dat het ontbijt goed bevallen is :)

Beoordeeld op 10 november 2019 via mobiele applicatie

Kom je met de auto parkeer dan in de Stadhuisparkeergarage bij de Breestraat en loop in 5 minuten naar het hotel door de drukke winkelstraat. Het hotel heet ook Long John Hotel & Pub dat wél duidelijk wordt aangegeven. Parkeerkaart voor hotelgasten kost € 9,50 voor de hele dag/ nacht. Het knusse hotel is boven de pub met links en rechts tv schermen met voetbaluitzendingen. Storend is het echter niet, wel extra gezellig. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Het hotel heeft (denk ik) 15 kamers, geen lift en sommige kamers hebben de wc op de gang. Alles is prima geregeld en superschoon. Uitgaan is ideaal, overal pubs, restaurants, bars etc min of meer voor de deur. Wij betaalde. € 75,- voor de 2pers. kamer, ontbijt is € 12,50 en het zeker waard.

Datum van verblijf: november 2019
LangeJanHotel, Guest Relations Manager van Lange Jan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2019

Bedankt voor deze zeer uitgebreide review.
Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie een gezellig verblijf bij ons hebben gehad :)
Ik zal de complimenten over het ontbijt overbrengen aan mijn collega's van de ontbijtdienst.

Wij hopen jullie nogmaals te mogen ontvangen in ons hotel!

Beoordeeld op 14 oktober 2019

De budgetkamers zijn erg klein, maar wel knus. Ondanks dat de douche en het toilet gedeeld worden was het ontzettend schoon en hygiënisch. Daarnaast was ook het personeel erg vriendelijk. De pub onder het hotel is gezellig.

Datum van verblijf: oktober 2019
LangeJanHotel, Guest Relations Manager van Lange Jan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2019

Bedankt voor deze mooie review!
Ik zal de complimenten wat betreft de schoonmaak doorgeven aan onze collega's van de housekeeping.

Beoordeeld op 19 september 2019

Vriendelijke gastheren/gastvrouwen, verzorgde mooie kamer, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet, zeer gezellige tuin, jammer dat er geen toilet aanwezig was IN de kamer zelf, al was er wel een toilet dichtbij in de hal. Op een kleine wandelafstand was er een openluchtparking alwaar er tussen 20u en 09u gratis kon geparkeerd worden. Kortom, het hotel en alles daaromtrent is zeker een aanrader.

Kamertip: Toilet voorzien in de kamer zelf.. Schuine dakwanden zijn niet ideaal om in of uit het bed te stappen.
Datum van verblijf: september 2019
Brigittev885, Guest Relations Manager van Lange Jan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2019

Bedankt voor deze mooie review!
We hebben verschillende kamertypes. De budgetkamer en de standaard kamer hebben een gedeeld toilet op de gang. De comfort kamer en de suite hebben eigen douche en toilet in de kamer. Wellicht leuk om 1 van deze kamers de volgende keer te proberen?