4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat n superleuk hotel! Midden in Amersfoort aan 1 vd gezellige pleinen.Ook n leuk terras aan de achterkant, aan de gracht.Leuke ontvangst met n drankje vd zaak.Op je kamer staan 2 flesje water én oordopjes(niet geheel overbodig) Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn (Veel trappen) Tip; kamer 1 heeft een bad én n heel klein tuintje.

Datum van verblijf: juni 2019
Brigittev885, Guest Relations Manager van Lange Jan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 weken geleden

Beste Astrid,

Dankjewel voor deze mooie review!
Leuk om te horen dat wij jullie blij verrast hebben :)

4 weken geleden beoordeeld

Goed hotel. Fijn en gezellig personeel.
Goed ontbijt.
Ook 's avonds een gezellige plek voor een laatste borrel!
Hotel ligt midden in het centrum, dus 's avonds en 's nachts terrasgeluiden, maar dat weegt niet op tegen alle andere voordelen

Kamertip: Ruime kamer met goed bed. Een enkel toilet méér was fijn geweest.
Datum van verblijf: juni 2019

Wat ontzettend leuk om te lezen dat jullie het zo leuk hebben gehad!
's ochtends lekker ontbijten in de Serre, daarna heerlijk de stad verkennen, 's middags gezellig lunchen in de tuin aan de gracht, 's avonds borrelen in de pub en daarna heerlijk slapen :)

Beoordeeld op 10 juni 2019

Leuk knus hotel. Kleine kamer met eigen wasbak. Prima bedden. Gezamenlijke toilet en douche.
Was een voetbalwedstrijd op en dat is dan wel gehorig van de kroeg beneden. Maar na de wedstrijd niks meer gehoord.

Reistype: Reisde voor zaken
Brigittev885, Guest Relations Manager van Lange Jan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Bedankt voor het achterlaten van de review.
Wat leuk om te horen dat jullie ons hotel hebben ervaren als een leuk knus hotel. We hebben ook kamers met eigen douche of eigen douche en toilet. Wellicht leuk om deze kamer(s) de volgende keer uit te proberen?

Beoordeeld op 7 juni 2019

Vooral de perfecte locatie van het hotel sprak ons aan. De kamer met douche, maar met de WC op de gang, was voldoende. Het ontbijt van € 12,50 per persoon mager. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Kamertip: Gewone stoel zou wel handig zijn. Er staan nu allen krukken.
Datum van verblijf: juni 2019
Brigittev885, Guest Relations Manager van Lange Jan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 juni 2019

Bedankt dat jullie de tijd hebben genomen om een review achter te laten.
Mag ik vragen wat jullie gemist hebben aan het ontbijt?

Beoordeeld op 9 mei 2019

Leuk hotelletje midden in het centrum. De receptie bevindt zich in het naastgelegen cafe, waar je 's avonds een borretje kunt drinken en waar 's morgens een lekker ontbijtje geserveerd wordt in de serre. De kamer was eenvoudig en had op de gang een gedeeld toilet welke gedeeld moest worden met een andere kamer. Maar daar was de prijs ook naar. Prima locatie voor een enkele overnachting. Vriendelijk personeel

Datum van verblijf: maart 2019
Brigittev885, Guest Relations Manager van Lange Jan Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2019

Beste Jeroen,

Bedankt voor de review!
Goed om te horen dat jullie een fijn verblijf hebben gehad in ons hotel.
We hebben ook kamers met eigen toilet op de kamer, wellicht een mooie optie voor een volgend verblijf?