“prachtig uitzicht”
Beoordeling van Onze-Lieve-Vrouwetoren

Onze-Lieve-Vrouwetoren
Geclassificeerd als nr. 3 van 58 dingen om te doen in Amersfoort
31 mei 2018 beoordeeld

Een vermoeiende klim van 346 trappen levert je een prachtig uitzicht op. Zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen.

26 mei 2018 beoordeeld

de toren staat vrij apart aan een zeer rustig maar mooi pleintje waar het uitstekend vertoeven is
zeker een bezoek waard wanneer je in dit soort gebouwen interesse hebt

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een ontdekking, na meermalen in Amersfoort geweest te zijn, nu pas ontdekt dat in de toren het middenpunt van Nederland zich bevindt. Leuk om eens te bezoeken.

17 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg indrukwekkende toren vanaf de buitenkant. Echt is er van binnen niet veel te zien. Tenzij je de toren beklimt ben je erg snel klaar met het bezoek.

Bekijk meer beoordelingen
2 april 2018 beoordeeld

alleen jammer dat alleen de klokkentoren is gebleven, de bijhorende kerk die op het plein was gebouwd is helaas verdwenen. toch deze toren is leuk om te bezoeken. de inkompoort is een fraai stukje bronswerk. het figuur lijkt mij wel op een Aliën. eigen interpretatie.

Reizigers die Onze-Lieve-Vrouwetoren bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Onze-Lieve-Vrouwetoren geweest? Deel je ervaringen!