“Erg lekker. ”

Geclassificeerd als nr. 17 van 284 Restaurants in Amersfoort
Keukens: Internationaal
Geschikt voor: Romantisch
Dineropties: Privé-dinergelegenheid, Reserveringen
Beschrijving: Tollius bestaat sinds 1992 en tijdens al die jaren zijn we continu bezig geweest om verrassend en creatief bezig te zijn, ons te laten inspireren door alles wat er gaande is in de (culinaire) wereld en dit op onze eigen manier in ons restaurant tot uiting te brengen. Wij vinden het belangrijk dat u zich bij ons thuis voelt, er een warme, gezellige en vooral niet gekunstelde sfeer is en natuurlijk dat u erg lekker bij ons eet! Ook staan bij ons de kwaliteit van onze producten en het bieden van een goede prijs-kwaliteitverhouding voorop. Onze gerechten veranderen met het aanbod van de markt. We kijken wat de leveranciers voor moois in huis hebben en vinden inspiratie in onze omgeving, tijdens reizen, in boeken en laten ons vooral leiden door wat we zelf erg lekker vinden. Met veel enthousiasme maken we uw avond tot een beleving! Als het weer het toelaat, eet u 's zomers in onze tuin. Ook kunt u met maximaal 10 personen eten in onze wijnkelder. We hebben genoeg ruimte voor grotere gezelschappen, zowel voor een feestelijke gelegenheid als voor een zakelijk diner. Het is ook mogelijk om het restaurant exclusief te reserveren. Wij zijn open van dinsdag tot en met zaterdag vanaf 16.00 uur voor een glas wijn met lekkere hapjes en vanaf 18.00 uur serveren wij het diner. U kunt bij ons genieten van een lekker hoofdgerecht met een goed glas wijn, of de avond vullen met een uitgebreid menu en u laten verrassen met mooie wijnen. U kunt bij ook bij ons terecht voor een lunch van woensdag tot en met zaterdag. Wel graag voor de lunch 24 uur van te voren reserveren.
28 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk luncharrangement op zondag. Heerlijke gerechtjes.Ontspannen sfeer en bediening. Uitstekend gegeten.

Datum van bezoek: januari 2018

22 december 2017 beoordeeld

Gisteren gegeten in het glazenrestaurant in Apeldoorn t.b.v. Serious Requist 2017. Tullius verzorgde de lunch en die was prima!

Vooraf zalm & garnalen, als hoofdgerecht hertenbief met groente en na een chocoladetaartje in de vorm van een legoblok met ijs.

Datum van bezoek: december 2017
16 december 2017 beoordeeld

Het eten was prima van smaak, maar de opmaak, bediening en entourage matig.
Een aantal stoelen waren gewoon doorgesleten en hadden een gat in de zitting. Het personeel kwam ongeïnteresseerd over en gaf geen uitleg over de gerechten.
Voorlopig even overslaan.

Datum van bezoek: december 2017
16 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Even snel een restaurant gezocht tijdens ons bezoek aan Amersfoort, een parel gevonden! Heerlijke maaltijd inclusief wijnen, geweldige bediening, fijne entourage. Een aanbeveling!

Datum van bezoek: november 2017
3 november 2017 beoordeeld

Heerlijke zondagslunch, met de producten die "over" waren van de week ervoor. Prachtig concept en verrassende gerechten (geschaafde bloemkool met truffel, zo lekker!). De oesters waren verrassend met komkommer, maar zeker een aanrader. En altijd weer mooie wijnen erbij. Dit blijft ons restaurant voor als we wat te vieren hebben.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Restaurant Tollius bekeken, bekeken ook

Amersfoort, Utrecht Province

In Restaurant Tollius geweest? Deel je ervaringen!